سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 12, 2015
12:07 یکشنبه، 23ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68879

20 سال خلاقیت، رمز موفقیت کارت های گرافیک ایسوس

شرکت ایسوس پس از گذشت 20 سال از آغاز فعالیت خود در طراحی و ساخت کارت های گرافیک و کسب جوایز متعدد به دلیل کیفیت، طراحی و خلاقیت محصولات خود، اقدام به طراحی نسخه ویژه و منحصر بفردی از کارت گرافیک GTX 980 نموده است.
 
این کارت گرافیک که به آخرین پردازنده گرافیکی  NVIDIA مجهز میباشد با فرکانس 1431 مگاهرتز و مجموعه کاملی از فناوریهای انحصاری ایسوس ارائه شده است. نکته قابل توجه در خصوص این کارت گرافیک تعداد محدود و طراحی زیبا و طلایی رنگ آن است که آن را به یک ابزار منحصربفرد و ارزشمند تبدیل کرده است. به علاوه این کارت گرافیک در نسخه ویژه سفید رنگی از سری Turbo نیز ارائه میشود که طراحی مدرنی داشته برای استفاده در پیکربندی SLI بسیار مناسب میباشد.
 
شرکت ایسوس تاریخچه و سابقه قدرتمندی در حوزه خلاقیت داشته و همواره یکی از نام های پیشرو و الهام بخش بوده است. به همین منظور و به مناسب 20 سال تولید کارت های گرافیکی، ایسوس دست به خلاقیت جدیدی زده و نسخه اختصاصی و محدودی از کارت گرافیک GTX 980 را با طراحی منحصر بفرد و متفاوت و به همراه ویژگی های متعددی از جمله Memory Defroster، سیستم خنک کنندگیDirectCU ، فناوری فن 0dB، فناوری Digi+ VRM و تجهیزات Super Alloy Power، سیستم مونیتورینگ GPU Tweak و نرم افزارهای اختصاصی تنظیمات کارت گرافیک عرضه کرده است. طراحی، ساخت و پیاده سازی مجموعه  کاملی از امکانات اختصاصی، ایسوس را به تولید کننده سریعترین، خنک ترین وکم صداترین کارت های گرافیک موجود در دنیا بدل کرده است.
 
از سال 1996 تا کنون ایسوس به صورت مداوم در حال ارائه فناوریهای نوینی بوده که صنعت ساخت کارت های گرافیک را تحت تاثیر قرار داده و دستخوش تغییر کرده است:
 
سال 1998:  ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به هیت سینک و فن خنک کنندگی و پایداری بهینه
 
سال 2002: ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به PCB سیاه
 
سال 2007: معرفی نخستین کارت گرافیک اکسترنال با نام XG Station که امکان کنترل فیزیکی سرعت کلاک را در اختیار کاربران قرار داد و به نمایشگری مجهز شده بود که اطلاعات مربوط به عملکرد کارت مانند دمای پردازنده گرافیکی و سرعت فن را نشان میداد.
 
سال 2008: ساخت اولین کارت گرافیک ROG به نام  ROG Matrix EN9600/ EN9800 GT . این کارت گرافیک با هدف انجام عملیات اورکلاکینگ به صورت ساده و کاربرپسند ساخته شده بود و الهام بخش نسل های بعدی کارت های سری ROG شد.
 
سال 2010: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی با استفاده از لوله های مسی در ارتباط مستقیم با GPU
 
سال 2011: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت تجهیزات Super Alloy Power که حداکثر عملکرد و پایداری را با کمترین میزان مصرف انرژی و تولید حرارت را تضمین میکرد. تجیهزات Super Alloy Component تا به امروز در تمامی کارت های گرافیک ایسوس پیاده سازی میشود.
 
سال 2013: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی هیبرید هوا/مایع در کارت گرافیک ROG Poseidon.
 
سال 2014: ارائه استاندارد جدید صنعتی با معرفی کارتهای گرافیک سری Strix به همراه فناوری پیشرفته Direct CU و 0dB-fan که به گیمرها امکان تجربه بازی در سکوت کامل را فراهم میسازد.
 
 
 
تعهد ایسوس به تضمین خلاقیت، کیفیت و عملکرد کارت های گرافیک خود اعتبار و محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران، اصحاب رسانه و گیمرها به همراه داشته است. در بیشتر موارد گیمرها و کاربران حرفه ای کارت های گرافیک ایسوس را به دلیل عملکرد قدرتمند آن ها به سایر رقبا ترجیح میدهند. ایسوس پرفروشترین و برنده بیشترین جایزه در حوزه کارت های گرافیک است و نتایج نظر سنجی HWBot نشان میدهد که محبوب ترین برند در میان گیمرها و اورکلاکرها میباشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.