آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

April 14, 2015
19:38 سه شنبه، 25ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68978

فراخوان صدور پروانه ارایه خدمات مرکز تماس داخلی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان صدور پروانه ارایه خدمات مرکز تماس داخلی را منتشر کرد.
باتوجه به ضرورت ساماندهی ارایه خدمات مرکز تماس و به منظور ایجاد شرایط لازم برای رقابت سالم، موثر و منصفانه در بازار ، اشتغال¬زایی، توسعه صادرات خدمات و بالا¬بردن کیفیت و سطح ارایه خدمات به مردم، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پروانه ارایه خدمات مرکز تماس داخلی را برای متقاضیان واجد شرایط صادر می‌کند.
بر همین اساس از تمامی اشخاص حقوقی متقاضی و واجد شرایط دریافت پروانه دعوت کره است پس از مطالعه دقیق اصول حاکم بر پروانه ارایه خدمات مرکز تماس داخلی مصوب کمیسیون و شرایط مندرج در آن و نیز مفاد این اطلاعیه، فرم¬های مربوطه را تکمیل و به همراه مدارک درخواست شده به رگولاتوری ارسال کنند.
برای شرکت در این فراخوان، ارایه طرح راه‌اندازی و بهره‌برداری مرکز تماس دارای حداقل اطلاعات زمان‌بندی، آدرس، امکانات و ملزومات و سایر مشخصات مرکز، نحوه پوشش حداقل نیازمندی¬های ارتباطی، مساحت و طرح قرارگیری افراد و تجهیزات در مرکز، نیروی انسانی و ظرفیت مرکز الزامی است.
پس از احراز شرایط برای دریافت پروانه و با تایید رگولاتوری، متقاضی باید نسبت به واریز مبلغ حق‌امتیاز و تامین و ارایه ضمانت¬نامه¬های مربوطه و باتوجه به درخواست و شرایط مشخص شده در مصوبه اقدام کند.
حق امتیاز پروانه ارایه خدمات مرکز تماس برای شهرهای بزرگ ۲۰۰ میلیون تومان، برای مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۲۰ میلیون تومان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.