تلفن همراه

فناوری

گوشی

April 15, 2015
23:30 چهارشنبه، 26ام فروردینماه 1394
کد خبر: 69024

آیفون 6 لوکس با بدنه طلا و قیمت 5 هزار دلاری

شرکت آمریکایی Gresso که در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی لوکس شهرت جهانی دارد، هم‌اکنون تصمیم گرفته است وارد قلمرو اپل شود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت بر اساس آخرین تصمیمات خود سراغ گوشی هوشمند آیفون 6 رفته است که البته این نسخه ویژه با آنچه که عموم کاربران در دست می‌گیرند کاملا تفاوت دارد و بدنه آن از طلای 18 عیار ساخته شده است.

آیفون 6 جدید که شرکت Gresso آن را تکمیل کرده است در بخش رویی خود نسبت به مدل اصلی بدون تغییر باقی مانده است و در بخش پشتی بدنه برخی تفاوت‌ها دیده می‌شود.

این گوشی هوشمند که به صورت دست‌ساز ساخته شده است سه مدل دارد. مدل G1 با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم ساخته شده است که شامل حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌شود و البته دو مدل گران‌تر G2 و G3 با بدنه مشکی و جنس بدنه PVD با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می‌شوند.

از این گوشی‌ها فقط 999 عدد ساخته شده است و هر سه مدل آرم شرکت Gresso و شماره انحصاری مربوط به خود را شامل می‌شوند که نشان می‌دهد چندمین گوشی ساخته شده در این سری است.

بدنه مدل G1 از جنس تیتانیوم ساخته شده است، مدل G2 همراه با طلای 18 عیار سفید عرضه می‌شود و بدنه مدل G3 هم از طلای 18 عیار زرد ساخته شده است.

گفته می‌شود که پرداخت هر دستگاه از این گوشی‌ها که به صورت دست‌ساز ساخته‌ شده‌اند 4 ساعت به طول انجامیده است.

آیفون 6 لوکس در مدل G1 با قیمت 3 هزار دلار و دو مدل دیگر هر کدام با قیمت 5 هزار دلار فروخته می‌شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.