تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

April 18, 2015
14:41 شنبه، 29ام فروردینماه 1394
کد خبر: 69097

سونی بی‌سروصدا Xperia E4g را معرفی کرد

شرکت سونی بی‌سروصدا گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Xperia E4g Dual را روی سایت رسمی خود در کشور هند معرفی کرد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قیمت این گوشی هوشمند در سایت مذکور 13300 روپیه هند(213 دلار) اعلام شد و سونی در توضیحات آن نوشت که محصول مذکور می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و خدمات شبکه مخابراتی 4G LTE را هم در اختیار کاربران قرار دهد.

این محصول که مدل جدید Xperia E3 محسوب می‌شود، از نظر سخت‌افزاری نسبت به مدل قبلی پیشرفت چندانی نکرده است.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.7 اینچی از نوع QHD در نظر گرفته شده و روی آن نسخه 4.4 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Kitkat نصب شده است.

گوشی جدید سونی پردازنده MediaTek MT6732 را شامل می‌شود و هر یک از چهار هسته پردازشگر آن با توان 1.5 گیگاهرتز کار می‌کند.

این محصول رم یک گیگابایتی دارد و از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین 5 مگاپیکسلی را در خود جا داده است که دوربین سلفی آن با کیفیت 2 مگاپیکسلی فعالیت می‌کند و برای آن قابلیت تصویربرداری با کیفیت HD هم در نظر گرفته شده است. گوشی دو سیم‌کارته جدید باتری 2300 میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.