باندپهن

باندپهن ثابت

April 22, 2015
20:52 چهارشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69250

رئیس هیات مدیره مخابرات: چرا اجازه افزایش تعرفه تلفن ثابت را نمی‌دهند؟

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تعرفه‌گذاری تلفن ثابت انتقاد کرد و گفت:
در هیچ جای دنیا برای برقراری ارتباط یک ریال هزینه نمی‌کنند.  سیدمصطفی سیدهاشمی  روز گذشته  در مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به نرخ‌گذاری دولت در حوزه تلفن ثابت و همراه و زیان مخابرات از این تعرفه‌ها که بیش از ۱۰ سال است ثابت مانده، گفت: «بیش از ۵ سال است که برای افزایش تعرفه تلفن‌های ثابت تلاش کرده‌ایم و بارها گفته‌ایم که با تعرفه موجود فاتحه صنعت تلفن ثابت خوانده می‌شود.» وی با اشاره به نرخ تماس شهری مانند تهران تا ورامین که برای یک ارتباط کوتاه یک ریال محاسبه می‌شود، تصریح کرد: «در کجای دنیا برای برقراری یک ارتباط یک ریال هزینه می‌پردازند حال اوضاع تورم را به این وضعیت اضافه کنید.» وی با بیان اینکه پیشنهاد تعدیل قیمت‌های مخابراتی را به سازمان تنظیم  مقررات ارتباطات ارائه کردیم، گفت: «یکسان‌سازی کدهای استانی و فلت کردن تعرفه‌ها در استان‌ها که با تمام توان در سال گذشته انجام شد ۲۸۰ میلیارد تومان برای مخابرات خسارت داشت.» سیدهاشمی با تاکید بر اینکه در مجامع مختلف برای زیان‌دهی تلفن ثابت به دلیل این تعرفه‌گذاری هشدار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: «معاونت تنظیم مقررات ارتباطات قول افزایش تعرفه بین استانی را داده است که امیدواریم این موضوع محقق شود، البته قرار بود سال گذشته این امر اجرایی شود که تاکنون محقق نشده است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.