تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

April 25, 2015
11:14 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69322

با قاب پریز «اسنپ‌پاور شارژر» گجت خود را به آسان‌ترین شکل شارژ کنید

به تازگی قاب پریز برقی به نام «اسنپ‌پاور شارژر» معرفی شده که بدون هیچ زحمتی بر روی پریز برق وصل می‌شود و یک پورت USB برای شارژ گجت‌ها در اختیارتان می‌گذارد.
 
کاربران گوشی‌های هوشمند دوست ندارند برای شارژ دستگاه‌های خود با USB، کامپیوترهایشان را روشن نگه دارند. به همین دلیل به سمت آداپتورهای متصل شونده به پریزهای برق روی می‌آورند و یا در حالتی ساده تر و کارآمدتر، از پریزهایی استفاده می‌کنند که دارای پورت USB نیز هستند.
 
مدت زیادی نیست که پریزهای مجهز به پورت USB به بازار وارد شده‌اند، اما فروش آن‌ها به دلیل عدم نیاز به آداپتور با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. ولی مخترعین در همین مرحله متوقف نمی‌شوند و اگر نتوانند تکنولوژی جدیدی برای ما به ارمغان بیاورند، حداقل استفاده از تکنولوژی‌های کنونی را ساده تر می‌کنند.
 
نصب پریزهای مجهز به پورت USB زمان بسیار زیادی می‌برد و باید پریز قبلی جدا و با یک برق کشی زمان بر، پریز جدید USB دار را نصب کنیم. ولی اخیرا قاب پریز (Cover Plate) جدیدی به نام «اسنپ‌پاور شارژر» (SnapPower Charger) در وبسایت جمع آوری کمک مالی «کیک‌استارتر» (KickStarter) معرفی شده که نصب آن زیر 20 ثانیه زمان خواهد برد!
 
برای استفاده از این قاب کافی است قاب قبلی پریز را در بیاورید و بدون نیاز به سیم کشی متفرقه، اسنپ‌پاور شارژر را در محل پریز قرار داده و پیچ آن را محکم کنید. پس از نصب، پورت USB پایین پریز، آماده شارژ هر گونه دستگاهی خواهد بود.
 
اسنپ‌پاور شارژر دارای دو چنگک است که با قرارگرفتن در محل پریز به دو سمت آن متصل می‌شود و جریان الکتریکی یک آمپری مورد نیاز پورت USB را تامین می‌کند. دو خروجی دیگر برای متصل کردن دیگر لوازم برقی هم قرار داده شده تا استفاده از این پریز را در تمامی نقاط خانه راحت تر کند.
 
ضخامت اسنپ‌پاور شارژر بسیار کم است و به دلیل قرارگیری پورت USB در حاشیه آن، می‌تواند در پشت میز و یا کمدها نیز قرار گیرد.
 
کمپین کیک‌استارتر این محصول بسیار موفق بوده و در حالی که هدف نهایی برای تولید انبوه 35 هزار دلار است، مجموع سرمایه جمع آوری شده به 690 هزار دلار رسیده است. قیمت فعلی آن 14 دلار اعلام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.