رگولاتوری

April 25, 2015
14:52 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69341

ارتباطات پیشران و زیربنای توسعه است

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه ،ارتباطات پیشران و زیربنای توسعه است گفت: خوشبختانه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سرمایه گذاری مناسبی در بخش زیرساخت های ارتباطاتی کشور انجام شده است.
مهندس خسروی رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که به همراه دکتر بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای و نماینده مردم شهرستان اسدآباد، دکتر کریمی معاون طرح و توسعه مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران و مسئولین استان در شورای اداری شهرستان اسدآباد حضور یافته بود، با اعلام این مطلب افزود: از آنجا که  در بخش  زیرساخت ارتباطات بازگشت سرمایه طولانی است بخش خصوصی کمتر حضور دارد و اغلب دولتها در این بخش سرمایه گذاری می کنند و سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر در خـدمات و سروبس هـایی است که زود بـازده و بـازگشت سرمـایه در کوتاه مدت حاصل می شود .
وی  افزود: خوشبختانه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری خوب و مناسبی در بخش زیرساخت های ارتباطاتی کشور انجام شده است
 
مهندس خسروی تصریح کرد: با کمک و هماهنگی مجلس شورای اسلامی بویژه نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع که در کمک های شایان توجهی داشته اند پروژه های بسیاری در بخش های زیرساخت های ارتباطی کشور آغاز شده  است و این در  حالی است که ما در این بخش به دلیل محدودیت ها و تحریم ها اقتصادی صور ت گرفته با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم .
 
وی افزود: با راه اندازی و افتتاح این پروژه ها با افزایش چندین برابری پهنای باند کشور قدم های بزرگی برای تأمین و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بر داشته خواهد شد .
 
مهندس خسروی اظهار امیداواری کرد: با توسعه  بخش های زیرساختی ارتباطی کشور ضمن توسعه و افزایش ظرفیت ها در بخش اینترنت برای  رفع نگرانی   خانواده ها ،  ملاحظات فرهنگی ، اجتماعی ، اخلاقی و امنیتی در این بخش مد نظر قرار خواهد گرفت .
 
در ادامه دکتر نعمتی عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان اسدآباد طی سخنانی گفت: با توجه به جایگاه سایت ماهواره ای در بخش ارتباطی این شهرستان، از دولت تدبیر و امید انتظار می رود، با  تامین زیرساخت های ارتباطی مناسب بخش های  فاقد ارتباطات، پاسخگوی نیازهای مردم خوب و شهید پرور این منطقه در حوزه ارتباطات و فناوری کشور باشیم .
 
وی افزود: با پتانسیل خوبی که در این منطقه است می توانیم با سرمایه گذاری مناسب در بخش های زیرساختی کشور مشکلات منطقه و استان را در زمینه های فیبرنوری و اینترنت حل کنیم .
 
در این نشست مهندس بکایی فرماندار اسدآباد، مهندس ساکی مدیر کل فناوری و اطلاعات (ICT) و مهندس نظری پویا مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان مسایل و مشکلات ارتباطی این استان خواستار توجه دولت برای  سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت های ارتباطی  این منطقه شدند .
 
بهره برداری از  31 پروژه مخابراتی در شهرستان اسدآباد و راه اندازی مرکز بهره برداری روستای گلین دست و بازدید از سایت ماهواره ای اسدآباد از جمله برنامهها ی مهندس خسروی در این سفر بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.