لبه تکنولوژی

April 25, 2015
15:56 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69353

استفاده از اسکن هوشمند در سیستم تهویه هوا

تکنولوژی اسکن هوشمند برای تنظیم خودکار دمای محیط از طریق اشعه ماوراء بنفش، با هدف کاهش مصرف انرژی در سیستم های تهویه مطبوع به کار گرفته شد.
 
شرکت ال جی اعلام کرد که در محصول جدید سیستم تهویه مطبوع خانگی خود از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است که صرفه جویی در مصرف انرژی را تا ۷۳ درصد به ارمغان می آورد.
 
اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی ال‌جی (Next Plus Inverter V) با بهره‌گیری از فناوری Inverter V باعث صرفه‌جویی انرژی تا ۶۰ درصد می‌شود؛ همچنین فناوری حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) این محصول این امکان را فراهم می‌آورد تا با اسکن هوشمند (Smart Scan) مصرف انرژی به میزان ۱۳ درصد دیگر کاهش یابد و بدین ترتیب، اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی،  قادر به حفظ انرژی تا سطح ۷۳ درصد است.
 
فناوری اسکن هوشمند با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق به صورت خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر ۲۰ دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را با استفاده از اشعه ماورا بنفش می‌دهد و دمای محیط را اسکن کرده و دمای دستگاه را تنظیم می کند.
 
اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تامین هوای تازه و مطبوع در دمای بالا محیط بیرون تا ۴۵ درجه سلسیوس است. وجود سیستم حفاظت Gold FinTM به صورت یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند.
 
در همین حال سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی دارای جدیدترین فناوری‌های بهداشتی برای حفظ سلامت و تازگی فضای خانه است؛ فناوری پلاس مستر (Plasmaster Lonizer Plus) با تولید سه میلیون یون، در عرض ۳۰ دقیقه هوا را استرلیزه کرده و ضمن از بین بردن ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها به صورت موثری بوهای نامطبوع را حذف می‌کند. سیستم مولتی پروتکت نیز با بهره‌گیری از فناوری ۳M و تولید بارهای الکترواستاتیکی، مواد حساسیت‌زا و ویروس‌های معلق در هوا را تا ۹۹.۹ درصد در مدت زمان کمتر از ۱۵ دقیقه نابود می‌کند.
 
این محصول با استفاده از ویژگی Windblast هوای خنک را ۱۵ متر پرتاب می‌کند و به واسطه فناوری ۴-Way Swing جریان هوای خنک را پخش و دمای یکنواختی را در محیط ایجاد می‌ کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.