تلفن همراه

گوشی

April 25, 2015
16:08 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69355

ورود جدیدترین گوشی ۲۰مگاپیکسلی به بازار/ مقایسه با مدل مشابه

جدیدترین مدل گوشی HTC از خانواده One با دوربین ۲۰ مگاپیکسل وارد بازار ایران شد. این مدل از جهاتی قابل مقایسه با گوشی تازه وارد سامسونگ است.
کمپانی تایوانی HTC جدیدترین عضو خانواده One را با نام HTC One M۹ به بازار ایران عرضه کرد.
 
 
جدیدترین تلفن هوشمند HTC علاوه بر طراحی نوآورانه دارای قابلیت شخصی سازی بالایی نسبت به مدلهای قبلی این کمپانی است و حدود ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت داده می شود؛ HTC One M۹ از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت تصویر ۴K نیز دارد. دوربین جلویی این مدل مجهز به UltraPixel™ است و عکاسی در نور کم را آسان می‌کند.
 
این گوشی از فناوری HTC BoomSound™ بهره می برد که که با سیستم صوتی ۱/۵ کاناله Dolby® ترکیب شده و کیفیت صدا را ارتقا و چندبعدی سینمایی ارائه می‌دهد؛ در همین حال فناوری HTC BlinkFeed™ تعبیه شده در این گوشی به کاربر کمک می‌کند مکان‌های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کند و به نظرات موجود در مورد علاقه‌مندی‌ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‌ای که در آن است دسترسی داشته باشد.
 
 
برای اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون نیز این گوشی دارای اپلیکیشن Peel Smart Remote است که به صورت اختصاصی پیش‌نصب شده است. این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان کاربر و برنامه‌های مورد وی خواهد بود و حتی عادت‌های وی را در تماشای برنامه‌های تلویزیونی فرا می‌گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‌ها را در اختیار وی گذاشته و کنترل تلویزیون نیز می شود.
 
HTC One M۹، که با بدنه‌ کاملا آلومینیومی در رنگ های نقره ای با لبه های طلایی، خاکستری مفرغین و طلایی با لبه های براق طراحی شده از جدیدترین چیپست اسنپ‌داراگون، جدیدترین نسخه‌ اندروید و جدیدترین نسخه‌ رابط کاربری سنس بهره می برد و از جهاتی با مدل جدید سامسونگ گلکسی اس۶ قابل مقایسه است.
 
وزن این گوشی یک سیم کارته ۱۵۷ گرم است و از پردازنده Qualcomm MSM۸۹۹۴ Snapdragon ۸۱۰ Chipset Octa core ۶۴-bit – Quad-core Cortex-A۵۳ & Quad-core Cortex-A۵۷ CPU و صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می برد که مدل گلکسی اس ۶ نیز در همین اندازه، طراحی شده است اما ۱۳۸ گرم وزن دارد.
 
این مدل گوشی دارای حافظه داخلی ۳۲۷۶۸ مگابایت و حافظه رم ۳۰۷۲ مگابایت است که شبکه های ارتباطی نسل سوم و چهارم را پشتیبانی می کند.
 
 
مشخصات گلکسی اس 6
این گوشی دارای سیستم عامل Android ۵.۰ Lollipop و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی است.
 
 
گلکسی اس ۶ – Galaxy S۶ مجهز به یک صفحه‌نمایش Quad HD۵.۱ اینچی  Super AMOLED با تراکم۵۵۷  ppi است که تصاویر را حتی در فضاهای باز با نور زیاد، به طور واضح و درخشان نمایش می‌دهد؛ این دو مدل یک سیم کارته از پردازندهExynos ۷۴۲۰ Chipset Quad-core Cortex-A۵۳ & Quad-core Cortex-A۵۷ CPU بهره می برد.
 
سایز صفحه نمایش ۵.۱ اینچی از جمله ویژگیهای این مدل است که دارای حافظه داخلی ۳۲۷۶۸ مگابایت و حافظه رم ۳۰۷۲ مگابایت است و شبکه های نسل سوم و چهارم موبایل را پشتیبانی می کند. صفحه‌نمایش و قاب پشت این گوشی‌ها از شیشه و قاب دور آن‌ها از آلومینیوم ساخته شده است. این محصولات، مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه، با قابلیت عکاسی به صورت HDR هستند که با دیافراگم f۱.۹ امکان ثبت تصاویر روشن، حتی در تاریک‌ترین نقاط را نیز فراهم می‌کنند.
 
 
پشتیبانی از سیستم عامل Android ۵.۰ Lollipop و باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت از دیگر ویژگیهای این مدل است؛ پرچم‌دار سامسونگ با حافظه ۳۲ گیگابایتی حدود ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت داده می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.