باندپهن

باندپهن ثابت

April 28, 2015
10:36 سه شنبه، 8ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69450

مدیر عامل مخابرات ایران: جدیدترین برنامه‌های توسعه مخابرات/ آغاز همگرایی ثابت و همراه با 2 هزار میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه‌های این شرکت برای توسعه شبکه مخابراتی در سال 94، گفت: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌ها در بخش ثابت و سیار در سال 94 انجام خواهد شد.
 
کاظم ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت مخابرات ایران برای سال 94، افزایش رضایت‌مندی و ایجاد پشتیبانی استاندارد برای مشترکان در زمینه تلفن ثابت و اینترنت در دستور کار است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در مباحث فنی توسعه‌ای مخابرات، توسعه تلفن ثابت و توسعه شبکه ثابت و به روز رسانی تجهیزات مدنظر است. در این رابطه توسعه و به روز رسانی تجهیزات تلفن ثابت از حالت  TDM به IP اجرا خواهد شد که برای تحقق این هدف برنامه سنگینی تدوین شده و در دست اجرا است.
 
وی توضیح داد: با تغییر سیستم تلفن ثابت از TDM به IP امکان استفاده از خدمات ارزش افزوده روی تلفن ثابت برای مشترکان فراهم خواهد می‌شود.
 
ابراهیمی تصریح کرد: همچنین با تغییر تجهیزات TDM به IP امکان افزایش ظرفیت سیستم‌های انتقال نیز فراهم می‌شود که در نتیجه امکان استفاده بهینه‌تر و با سرعت‌های بالاتر از ارتباطات برای مشترکان مهیا خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در بخش نیروی انسانی نیز تغییر تکنولوژی آموزشی از مسائل بسیار مهم خواهد بود و به روز کردن اطلاعات همکاران در حوزه‌های مختلف برای به حداکثر رساندن بهره‌وری در استفاده از امکانات و تجهیزات ضروری است.
 
وی اولویت سوم برنامه‌های شرکت مخابرات در سال 94 را ایجاد همگرایی بین شبکه ثابت و همراه (FMC) نام برد.
 
ابراهیمی یادآور شد: امیدواریم با اجرای FMC در سال 94 و توسعه آن در سال‌های آینده این امکان را ایجاد کنیم که افراد از یک شبکه مشترک و به هم پیوسته ثابت و سیار استفاده بهینه کنند و این امر صرفه‌جویی شرکت مخابرات در هزینه‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت که ان شالله صرفه‌جویی در هزینه‌ها ، افزایش درآمد، افزایش سود و توزیع سود بهتری را برای سهامداران داشته باشد.
 
وی حجم سرمایه‌گذاری‌ها در بخش ثابت و سیار در شرکت مخابرات ایران در سال 94 را بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان در سال 94 عنوان کرد که به صورت مشترک در بخش ثابت و سیار انجام خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.