سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 28, 2015
15:00 سه شنبه، 8ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69462

نخستین دوره مسابقات Counter Strike ایسوس برگزار شد

 شرکت ایسوس با هدف حمایت از صنعت بازی های رایانه ای و توجه بیشتر به گیمرها و همچنین معرفی بیشتر محصولات گیمینگ خود برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات Counter Strike  در میان هشت تیم برگزیده شهر تهران نمود و به برندگان جوایز ارزنده ای اعطا شد.
 
انجمن گیمرهای ایسوس که با نام ROG شناخته میشود سخت افزارهای متنوعی در حوزه بازیهای رایانه ای طراحی و تولید میکند و این سخت افزارها از تمامی استانداردهای لازم برای گیمرهای حرفه ای و انجام بازیهای کامپیوتری پیشرفته برخوردار هستند. در حقیقت از میان تولید کنندگان سخت افزارهای گیمینگ کمتر برندی میتوان یافت که مجموعه کاملی از تمامی ابزارهای لازم برای انجام بازیهای رایانه ای را در اختیار داشته باشد. اما ایسوس تمامی این ابزارها از مادربورد و کارت گرافیک گرفته تا هدست و ماوس گیمینگ را طراحی و تولید میکند و محصولات آن مورد توجه گیمرهای حرفه ای و آماتور قرار گرفته اند. به همین دلیل شرکت ایسوس با هدف حمایت از صنعت بازی های رایانه ای و توجه بیشتر به گیمرها و همچنین معرفی بیشتر محصولات گیمینگ خود برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات Counter Strike  نمود. این مسابقات در میان هشت تیم برگزیده شهر تهران روز چهارشنبه دوم اردیبهشت 1394 در گیم نت Silkway برگزار شد. تیم های شرکت کننده از میان بهترین گیمرها و صاحب عناوین و رکوردهای مسابقات داخلی و خارجی انتخاب شده بودند تا اولین دوره از این مسابقات با هیجان بیشتر و در شرایط کاملا حرفه ای برگزار شود. جدول مسابقات میان تیم های شرکت کننده به صورت دو حذفی تنظیم و میان تیمهای winner و Looser برگزار شد و در انتها تیم های برنده جوایز ارزنده ای دریافت کردند.
از آنجایی که بازی های رایانه ای و همچنین برگزاری مسابقات منظم و دوره ای موضوعی است که کمتر به آن توجه شده است و با توجه به پتانیسلها و استعدادهای بالقوه فراوان در این حوزه و همچنین استقبال گیمرها از برگزاری چنین مسابقاتی، شرکت ایسوس از این پس قصد دارد با دیدگاهی متفاوت و به صورت منظم مسابقات مختلفی را با حضور تیم های حرفه ای و غیرحرفه ای برگزار کند و گامی موثر در پیشرفت و بهبود این حوزه از دنیای فناوری بردارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.