تلفن همراه

گوشی

May 2, 2015
11:33 شنبه، 12ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69557

سامسونگ و چالش‌های محیط‌ شغلی

سامسونگ 24 فرصت شغلی برای پیشگیری از خطرات زیست‌محیطی ایجاد کرده است.
امروزه مدیریت ریسک، بخشی جدایی‌ناپذیر و اثرگذار در موفقیت یک مجموعه است و از چنان اهمیتی برخوردار است که مجموعه‌های بزرگ همواره معیارهای تنظیم امنیت خود را ارتقا می‌دهند و تلاش دارند شاخص‌های امنیت را فعالانه و در همه کارهای‌شان در نظر بگیرند. اهمیت این موضوع باعث شد تا سازمان ملل متحد، روز 28 آوریل را به عنوان روز جهانی ایمنی و سلامت در محیط کار نام‌گذاری کند. شرکت سامسونگ که در گزارش سالانه بهترین برند‌های دنیا رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است، با تمرکز بر شناسایی ریسک‌های بالقوه در محیط‌های شغلی به بهبود امکانات و روندهای کاری می‌پردازد. این امر از خطرات احتمالی جلوگیری ‌می‌کند و باعث می‌شود ایمنی و سلامت در محیط کار به نحو شایسته‌ای رعایت شود. علاوه‌براین، سامسونگ توانایی‌ واکنش در برابر اتفاقات اورژانسی را با آماده کردن سناریوهای آزمایشی و تمرین‌های مداوم تقویت می‌کند.
ریسک‌های محیط‌زیست و تمرین‌های اورژانسی 
سامسونگ به‌طور مداوم سناریوهای آزمایشی اورژانسی را برای مواجهه با مواد شیمیایی سمی، آلودگی‌های محیطی، آتش‌سوزی‌ها، انفجارها و بیماری‌های طبیعی انجام می‌دهد. همچنین برخی تمرین‌های اورژانسی را طراحی کرده تا بتواند کارآمدی سیستم را بررسی کند؛ از تمرین‌های قدرت بدنی کارکنان هنگام نیاز به فرار گرفته تا تمرین‌ها و آموزش‌های پزشکی در هنگام وقوع حادثه. به دنبال هر حادثه و پیامدهای پس از آن، سامسونگ دلایل بروز حادثه را به دقت تحلیل می‌کند و همه اقدامات ضروری برای جلوگیری از بروز مجدد آن را انجام می‌دهد.
 
تربیت متخصصان امنیت محیط‌زیست
نظام آموزشی سامسونگ مبتنی بر افزایش آگاهی کارکنان درباره مسائل محیط‌زیست و همچنین ایجاد فضای شغلی ایمن است. به این منظور، این شرکت 24 فرصت شغلی برای برنامه‌های آموزشی‌ در حوزه سلامت، امنیت، مدیریت و پیشگیری از خطرات زیست‌محیطی ایجاد کرد تا مهارت کارکنانش را افزایش دهد.
از سوی دیگر سامسونگ همواره بازرسی‌های امنیت و سلامت را با همکاری سازمان‌های تخصصی دیگر افزایش می‌دهد. سامسونگ در سال 2013 یک سیستم مونیتورینگ برای نظارت بر نشت گاز و مواد شیمیایی راه اندازی کرد تا محیط امنی برای تمام تهیه‌کنندگان مواد اولیه که با این شرکت همکاری دارند فراهم کند. سامسونگ این تهیه‌کنندگان را تشویق می‌کند تا با این سیستم نظارتی همراه شوند و به درجات بالاتری از امنیت محیط زیستی در کار دست پیدا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.