باندپهن

باندپهن سیار

May 3, 2015
9:50 یکشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69592

مخابرات تهران: در حال نصب ۱.۴ میلیون پورت ADSL جدید هستیم

مدیر عامل مخابرات تهران گفت: در حال حاضر آماده‌سازی شبکه برای واگذاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت با تکمیل تجهیزات در دستور کار قرار گرفته است.
 
 
علیرضا صیدی در ارتباط با روند رشد و اقدامات انجام گرفته در سال 1393 مخابرات تهران گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های وسیع انجام شده، گام‌های بسیار مثبت و چشمگیری در زمینه برقراری ارتباطات، انجام تعهدات و ایجاد و تقویت زیرساخت‌های توسعه برداشته شد.
 
وی عنوان کرد: دایری 600 هزار شماره تلفن ثابت و واگذاری 450 هزار پورت اینترنت پرسرعت بخشی از برنامه‌های ما بود که با سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیارد تومان موفق به اجرای آن شدیم.
او افزود: از سویی دیگر خوشبختانه در سال 1393 با تأمین بخش عمده تجهیزات مورد نیاز که عمدتا" نصب و راه‌اندازی شده و بخش دیگر از آن درحال ورود به کشور و در شرف ترخیص است، بسترسازی مناسبی برای تداوم راهبرد رشد و توسعه زیرساخت‌ها و ارایه خدمات مطلوب و بروز در شبکه مخابراتی استان تهران فراهم شد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: تقویت زیرساخت‌ها در قالب پروژه‌های بهره‌گیری از نسل جدید سیستم‌های انتقال نظیر OTN بوده که شرایط مطلوبی را برای ارایه سرویس مناسب‌تر به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل فراهم کرده است.
 
صیدی با بیان اینکه در حوزه شبکه دیتا از نظر درآمدی برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق شد، گفت: برای پاسخگویی به تقاضاهای مشترکان و متقاضیان برای دریافت اینترنت پرسرعت، در حال حاضر آماده‌سازی شبکه برای واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت با تکمیل تجهیزات در دستور کار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه‌اندازی کامل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی درباره توسعه و بهبود خدمات پشتیبانی از مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات تهران نیز یادآور شد: پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتیبانی به مشترکان اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن 2020 در سال گذشته با توزیع مراکز پاسخگویی در سطح مناطق به خوبی انجام شد. عملیات موفقیت‌آمیزی که مدت زمان پاسخگویی را به زیر سه دقیقه کاهش داد.
 
او افزود: تا قبل از اجرای پروژه، وضعیت پاسخگویی به هیچ‌ وجه قابل قبول نبود. همچنین در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکان اینترنت، اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی کردیم.
صیدی ابراز کرد: علاوه بر این در حوزه رفع خرابی تلفن ثابت، شاهد تحول چشمگیری هستیم که با توجه به ارزیابی‌هایی که توسط دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد انجام شده هم‌اکنون شاهد کاهش مراجعه‌کنندگان به پنج مرکزی هستیم که همکاران دفتر بازرسی برای دریافت نقطه ‌نظرات – شکایات و مسایل مشترکان در آن مستقر هستند. کاهش حجم شکایات خبر بسیار خوبی است که نشان از عملکرد مثبت همکاران شرکت دارد.
 
وی بهبود عملکرد در زمینه نگهداری و رفع خرابی لینک‌هایی که در اختیار سایر اپراتورها قرار داده بودند را از جمله دیگر پروژه‌های موفق سال 1393 دانست و گفت: در سال گذشته بصورت پایلوت با شرکت ارتباطات سیار این پروژه وارد مرحله اجرایی شد. درحال حاضر همکاران شرکت ارتباطات سیار رضایت خود را از اقدامات انجام گرفته شده در این حوزه و افزایش سرعت رفع خرابی در کمترین زمان را اعلام کرده‌اند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در ارتباط با مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری سال 94 عنوان کرد: از آنجا که شرکت مخابرات استان تهران بخشی از بدنه دولت و حاکمیت نیز محسوب می‌شود،‌ شعار رهبری را با ارایه سرویس‌های مناسب و با کیفیت به مردم،‌ همراه با پشتیبانی مطلوب می‌‌توانیم در عرصه ارتباطات و مخابرات محقق سازیم.
 
وی افزود: از آنجا که سال 93 سال سرمایه‌گذاری و توسعه برای فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز بود،‌ درسال 94 استفاده بهینه از منابع موجود در بخش‌های مختلف اعم از حوزه‌های فنی و حوزه منابع انسانی از اولویت‌های محوری شرکت خواهد بود. شعار سال 1394 شرکت مخابرات استان تهران «همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود» است.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای استفاده بهینه از توانمندی و قابلیت بالای نیروی انسانی شاغل در بخش امور مشترکان مراکز مخابراتی چه برنامه‌ای دارید؟‌، گفت: از سال گذشته بصورت پایلوت اقداماتی در زمینه استفاده بهینه از نیروی کارآمد مسقر در امور مشترکان مراکز مخابراتی به اجرا درآمد که در سال جاری سراسری می‌شود. از آنجا که پرسنل امور مشترکان در صف مقدم ارایه خدمات به مراجعین هستند برنامه‌های مفصلی را طراحی کرده‌ایم تا با مدیریت مطلوب و بیشتر توسط همکاران شرکت مخابرات و استفاده از ظرفیت‌های بالای این بخش از شرکت بتوانیم به نقطه ایده‌آل از ارایه خدمات و سرویس‌ها دست یابیم.
 
صیدی گفت: با بهره‌گیری از توان و تجربه،‌ تعهد و دلسوزی همکاران خودمان و همچنین کارکنان پرتلاش امور مشترکان به جایگاه واقعی مشتری‌مداری دست خواهیم یافت. به امید خدا بهترین شرایط ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی و وفاداری مشترکان ارزشمند شرکت مخابرات را شاهد خواهیم بود. در این رویکرد شرکت خدمات اول صرفا به عنوان پیمانکار تامین نیروی انسانی مورد نیاز نقش داشته و شرکت مخابرات استان تهران، مدیریت نیروهای پیمانکاری این بخش را بر عهده خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.