سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 4, 2015
15:31 دوشنبه، 14ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69632

تعرفه پایه خدمات فنی و تخصصی رایانه سال 94

اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران تعرفه نرخ خدمات فنی و تخصصی رایانه و ماشین‎های اداری را بر روی سایت اتحادیه itunion.ir منتشر کرد و از مسوولان واحدهای صنفی خواست ضمن رعایت دقیق آن را در معرض دید مشتریان خود قرار دهند.
 
با توجه به اینکه  تعرفه خدمات فنی و تخصصی رایانه هم‌اکنون بر روی سایت اتحادیه فناوران درج شده است، واحدهای صنفی می‎توانند با مراجعه به سایت آن را پرینت گرفته و در فروشگاه خود نصب کنند. لازم به ذکر است، هزینه‌های اعلام شده در تعرفه مذکور بدون در نظر گرفتن مدت زمان تعمیر و جهت رفع نواقص است و بهای قطعات یدکی جداگانه با نرخ‌های متعارف وصول می‌شود.
همچنین هزینه قطعات یدکی تعویض شده بر اساس قیمت جداگانه از مشتری دریافت می‎شود و دستگاه‎هایی که بر اثر فرسودگی یا زنگ‎زدگی خرابی آنها از حد متعارف تجاوز کند هزینه سرویس بر اساس توافقنامه کتبی با مشتری خواهد بود.
بر اساس اعلام اتحادیه فناوران، تعمیرکار باید دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه باشد و یا تعمیر باید زیر نظر مجوز نماینده رسمی شرکت فروشنده دارای نمایندگی انحصاری انجام پذیرد.
چنانچه تعمیرکار رسمی شرکت نماینده انحصاری و یا تعمیرکاران دارای پروانه کسب تعمیرات ماشین‎های اداری و رایانه اعلام کند دستگاه از رده تعمیرات عادی خارج است و بایستی جنرال سرویس در محل کارگاه انجام پذیرد در صورت ارسال نشدن مسوولیت با صاحب دستگاه است.
 تعمیر بردهای الکترونیکی 
در خصوص بردهای الکترونیکی دستگاه هزینه قطعات تعویض شده به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می‌شود و براساس جدول جداگانه تنظیم شده است .
لازم به توضیح است، تمام نرخ‎های مشخص شده برای داخل محدوده شهر تهران شمال از جنوب اتوبان صدر، شرق از خیابان تهرانپارس، انتهای خیابان دماوند، جنوب از بزرگراه بعثت، غرب هم میدان آزادی حد نهایی سه راه فرودگاه به اضافه  200هزار  ریال بابت هزینه ایاب و ذهاب داخل محدوده تعریفی به مبلغ هزینه تعمیرات اضافه خواهد شد. هزینه ایاب و ذهاب خارج (محدوده شهر تهران) طبق شرکت با توافق دریافت خواهد شد.
بر اساس این گزارش، هرگونه انعقاد قرارداد سرویس و تعمیرات سالیانه بر اساس توافق طرفین دارای اعتبار خواهد بود.
  لزوم داشتن پروانه کسب برای تعمیر
تعمیرات سخت‎افزاری، رایانه و ماشین‌های اداری مستلزم داشتن پروانه کسب معتبر صادر شده از اتحادیه در رسته تعمیر بوده و واحدهای صنفی که پروانه کسب آنها فاقد کلمه تعمیر در ستون رسته واحد صنفی است مجاز به امر تعمیر نیستند. در عین حال پرسنل واحدهای تعمیراتی برای ورود به تمام اماکن جهت ارایه خدمات باید دارای کارت شناسایی تایید شده از اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران باشند در غیر این‎صورت اتحادیه هیچگونه مسوولیتی در مقابل افراد فاقد دارای کارت شناسایی ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.