تلفن همراه

گوشی

May 5, 2015
9:15 سه شنبه، 15ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69673

تصویر دومین محصول تایزنی سامسونگ لو رفت

سامسونگ چندی پیش خبر از عرضه محصول جدیدی با نام Z۲ و سیستم عامل تایزن را منتشر کرده بود و اکنون اولین تصاویر این محصول لو رفته است.
پمحصول جدید سامسونگ یعنی Z۲، دومین محصول این کمپانی است که با سیستم عامل تایزن عرضه می شود. Z۱، اولین محصول کمپانی سامسونگ بود که با چنین سیستم عاملی وارد بازار فناوری شد و نه تنها توجهات بسیاری را به خود جلب کرد بلکه با استقبال طرفداران محصولات سامسونگ نیز مواجه شد.
 
 
اکنون اولین تصویر محصول جدید سامسونگ با سیستم عامل تایزن منتشر شده اما تا معرفی رسمی این کمپانی که در چند ماه آینده صورت می گیرد، بایستی صبر کرد. Z۲ از نظر سخت افزاری نسبت به محصول پیشین این کمپانی یعنی Z۱ قوی تر بوده و از قابلیت های سخت افزاری برتری برخوردار است. از دیگر ویژگی های محصول جدید می توان به ظاهری شبیه به Samsung Galaxy S III و Galaxy S۴  را نام برد.
 
از ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به مواردی مانند، پردازنده ۳۲ بیتی quad-core ، رم ۱GB ، رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ مگاپیکسل، صفحه نمایش  TFT-LCD و باطری ۲,۰۰۰mAh اشاره کرد. اما هنوز اطلاعات دقیق تری در رابطه با این محصول منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.