سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 5, 2015
10:15 سه شنبه، 15ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69677

نمایشگر MX27AQ ایسوس نمادی از ظرافت در طراحی

 شرکت ایسوس به تازگی نمایشگر جدیدی از سری Designo را با نام MX27AQ معرفی کرده است که در رده نمایشگرهای WQHD قرار میگیرد. MX27AQ یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 2560×1440 است که در مقایسه با نمایشگرهای Full HD با همین ابعاد تجربه صوتی و تصویری بهتری را برای کاربران به همراه دارد.یکی از وجوه تمایز نمایشگرهای ایسوس با سایر نمایشگرهای موجود در بازار، علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی حرفه ای آن ها، پیاده سازی امکانات و فناوریهای متعدد بر اساس نوع کاربری و بازار هدف نمایشگر است. به همین دلیل کاربران به راحتی میتوانند با توجه به نوع فعالیت و نیاز خود نمایشگر مناسب را انتخاب نمایند.
ایسوس به تازگی نمایشگر جدیدی از سری Designo را با نام MX27AQ معرفی کرده است که در رده نمایشگرهای WQHD قرار میگیرد و به همراه فناوریهای ICEpower شرکت B&O ارائه شده است تا کیفیت صوتی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد.
MX27AQ  یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 2560×1440 است که در مقایسه با نمایشگرهای Full HD با همین ابعاد تجربه صوتی و تصویری بهتری را برای کاربران به همراه دارد. این نمایشگر ایسوس که نسل جدید از سری Designo به شمار میرود، جایزه طراحی iF را به دلیل ظرافت های طراحی از جمله پنل بدون قاب، بدنه فوق باریک و پایه نگه دارنده زیبا  با الهام از ساعت آفتابی از آن خود کرده است. ایسوس این نمایشگر را به فناوریهای انحصاری SonicMaster، ICEpower، AudioWizard مجهز کرده تا کیفیت صوتی نمایشگر را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد. یکی دیگر از فناوریهای انحصاری ایسوس در این نمایشگر Eye Care به همراه فناوری Flicker Free و Low Blue Light است. این فناوریها به کمک کاربرانی می آیدکه ساعات طولانی به نمایشگر خود خیره میشوند و آسیبهای جدی به بینایی آن ها وارد میشود.
تماشای تصاویر حقیقی
MX27AQ یک نمایشگر 27 اینچی WQHD است که در مقایسه با سایر نمایشگرهای 27 اینچی Full HD شفافیت و جزئیات تصاویر در آن تا 25% و فضای نمایش آن تا 77% بیشتر است. پنل به کار رفته در این نمایشگر جدید ایسوس از نوع
AH-IPS با نرخ کنتراست 100,000,000:1 است و با پشتیبانی کامل از رنگهای sRGB  تصاویر کاملا طبیعی را ایجاد میکند. به دلیل استفاده از پنل AH-IPS زاویه دید این نمایشگر 178 درجه بوده و جابجایی رنگ در زوایای گسترده نیز به میزان قابل توجهی از بین رفته است.
 
جایزه طراحی iF سال 2015
نمایشگر Designo MX27AQ به تازگی جایزه طراحی iF سال 2015  را به دلیل دقت در جزئیات طراحی از جمله بدنه فوق باریک با ضخامت 1.25 سانتی متر در باریک ترین نقطه از آن خود کرده است. ضخامت قاب این نمایشگر تنها 0.1 سانتی متر است که تصویری بدون فریم را ارائه میدهد و به جذابیت آن می افزاید. به علاوه پایه نگه دارنده نمایشگر MX27AQ با الهام از ساعت آفتابی طراحی شده است و زیبایی آن را دوچندان میکند.
 
 نمایشگر MX27AQ از فناوریهای صوتی متعددی از جمله انحصاری SonicMaster، ICEpower، AudioWizard پشتیبانی میکند. این نمایشگر با مجهز شدن به فناوریهای Eye Care، Flicker Free  و Low Blue Light از چشمان کاربر در برابر آسیبهای ناشی از کار مداوم با کامپیوتر محافظت کند.فناوریهای صوتی پیشرفته
نمایشگر Designo MX27AQ ایسوس تجربه صوتی بینظیری را با ترکیب فناوریهای سخت افزاری و نرم افزاری ویژه فراهم میکند. این نمایشگر از فناوری SonicMaster ایسوس برخوردار است که در کنار فناوری ICEpower شرکت Bang & Olufsen کیفیت صوتی نمایشگر را به طور محسوسی متحول کرده است. فناوری SonicMaster تمامی جزئیات آکوستیک اصوات را بازسازی میکند تا صدایی شفاف و با فرکانس بالاتر را ارائه دهد. ایسوس با استفاده از چیپ MobileSound 3 شرکت Bang & Olufsen و پیاده سازی فناوری SonicMaster  توسط دو اسپیکر داخلی 3 واتی کیفیت صوتی یک سینمای خانگی را فراهم میسازد.
MX27AQ از قابلیت AudioWizard ایسوس نیز برخوردار است تا کاربر بتواند از میان چهار حالت پیش فرض Music، Movie، Gaming و User تنظیمات مورد نظر خود را از طریق منوی جدید OSD (on-screen Display) انتخاب کند.
 
 
فناوری Eye Care Flicker Free و Low Blue Light
نمایشگر Designo MX27AQ ایسوس به فناوری Eye Care، Flicker Free و Low Blue Light مجهز شده و آسیب های ناشی از ساعات طولانی کار با کامپیوتر را به حداقل میرساند. به علاوه این نمایشگر از قابلیت Blue Light Filter نیز برخوردار است که از چشمان کاربر در برابر نورهای مضر آبی محافظت میکند. این فیلتر به راحتی از طریق منوی جدید OSD قابل تنظیم است.
 
امکانات اتصالی متنوع
MX27AQ مجموعه متنوعی از پورت ها را در اختیار کاربر قرار میدهد تا دستگاه های مختلف را به نمایشگر خود متصل کند. این نمایشگر به دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort 1.2 و HDMI/MHL 2.0 مجهز شده است. پورت HDMI/MHL 2.0 امکان تماشای محتوای مالتی مدیا از طریق دستگاه های سازگار با MHL را روی این نمایشگر فراهم میسازد و همزمان میتواند باتری دستگاه را نیز شارژ کند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.