اینترنت و شبکه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 5, 2015
12:01 سه شنبه، 15ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69681

Office 2016 را رایگان از سایت مایکروسافت بارگذاری کنید

شرکت مایکروسافت نخستین پیش‌نمایش از مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 را با تغییرات قابل ملاحظه عرضه کرد و توضیح داد در این محصول کاربران می‌توانند به صورت پیش‌فرض فایل‌های خود را مبتنی بر حافظه ابری Office 2016 ذخیره کنند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هم‌اکنون در شرایطی پیش‌نمایش عمومی مجموعه Office 2016 عرضه شده است که پیش‌بینی می‌شود نسخه نهایی آن طی سال جاری به دست کاربران جهانی برسد.

شرکت مایکروسافت همچنین تایید کرد که در نسخه‌های بعدی برای نسخه Word 2016 مبتنی بر رایانه‌های رومیزی قابلیت ویرایش همزمان توسط دو یا چند کاربر را فراهم می‌کند.

ابزار Outlook نیز در این جریان با به‌روزرسانی‌های کلی همراه بوده است. فایل‌های ضمیمه شده به این ابزار می‌توانند به صورت خودکار روی فضای پردازش ابری ذخیره شوند و برای استفاده از آنها نیازی به ضمیمه کردن آنها به پست الکترونیکی وجود ندارد. بنابراین کاربران می‌توانند فایل‌هایی با حجم بزرگ را به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ارسال کنند.

شرکت مایکروسافت نخستین پیش‌نمایش عمومی از مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 را به صورت رایگان روی سایت اینترنتی خود قرار داده است تا کاربران جهانی از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است پیش‌ از این در مارس 2015 اولین پیش‌نمایش Office 2016 برای کارشناسان IT و مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار ارایه شده بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.