باندپهن

باندپهن ثابت

May 7, 2015
15:18 پنجشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69758

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه معرفی شد

طی مراسمی با حضور آقای مهندس حاجی محمدی ، معاونت شبکه مدیرعامل، و مدیران و کارکنان و جمعی از مسئولان استان ، مهندس مسیب قبادیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه معرفی و از خدمات آقای محمدی سرپرست و لطفعلی مدیرعامل سابق قدردانی شد .

آقای مهندس حاجی محمدی، معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، به جایگاه ارتباطات در توسعه اشاره کرد و افزود : "ارتباطات و فناوری اطلاعات محرک نو آوری است" به عنوان شعار امسال اتحادیه بین المللی ارتباطات دور تعیین شده است . تفسیر این شعار یعنی اینکه زیربنای تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک ، آموزش ، فرهنگ و بهداشت الکترونیک و… توسعه اینترنت و مخابرات است .

وی گفت : برنامه سال جاری ما واگذاری 3 میلیون اینترنت پرسرعت است که امیدواریم محقق شود و با حضوری که در روستاها داریم می توانیم توسعه ارتباطات را سراسری کنیم .

معاون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : توسعه به سرمایه نیاز دارد اما متاسفانه علی رغم افزایش هزینه ها و ثابت ماندن تعرفه ها از سال 1382 ، توسعه را با مشکل مواجه کرده است .

وی افزود : اجرای طرح همکدی ، ارتباط مردم را تسهیل کرده ، اما کاهش هزینه برای مردم ما را به مشکل در آمدی دچار کرده است که انتظار داریم دولت این مسئله را حل کند .

وی با اشاره به برنامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در قالب 7 حوزه تحول افزود : فضای رقابتی در کشور ، در حال توسعه است و مجوزهای اخیر سازمان تنظیم مقررات مزید این نکته است که ما باید همگرایی و نوسازی شبکه را در دستور کار خود داشته باشیم و هم اکنون این کار شروع شده است . در این مسیر مهمترین کار ما حرکت از TDM به IP است .

وی در پایان از زحمات آقای مهندس لطفعلی و محمدی تشکر کرد و آقای مهندس قبادیان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه معرفی کردند .
مهندس لطفعلی مدیرعامل سابق مخابرات استان نیز طی گزارشی خدمات انجام شده در استان را برشمرد و گفت : ما براساس دانش و تجربه نیروی انسانی بسیاری از فعالیت ها در درون سیستم صورت گرفته است .

وی ، بهره برداری از حدود 600 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیارد ریال ، بهینه سازی سوئیچ های استان با قابلیت رومینگ ، برگزاری آزمون استخدامی و … را از جمله خدمات عرضه شده اعلام کرد .

وی در پایان از همدلی ، همکاری و همزبانی کارکنان شرکت مخابرات استان کرمانشاه تشکر کرد و از آنان خواست ، این روحیه در زمان مدیریت مهندس قبادیان نیز حفظ شود .

مهندس قبادیان مدیرعامل جدید مخابرات استان کرمانشاه نیز طی سخنانی گفت : استان کرمانشاه دو تفاوت عمده با سایر استان ها دارد ، یکی توجه ویژه مدیریت ارشد استان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب استان به عنوان پایلوت دولت الکترونیک و دیگری برخورداری از نیروی انسانی شایسته است که می تواند به تقویت جایگاه ارتباطات منجر شود .

وی افزود ، ما باید ساختار ارائه خدمات را تغییر دهیم و با استفاده از فناوری های نوین ، کیفیت خدمات را افزایش دهیم . ما دغدغه به روز رسانی شبکه را داریم و امید واریم دولت با تغییر تعرفه ها به ما کمک کند تا این مهم انجام شود .

گفتنی است آقای مهندس مسیب قبادیان بیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان بوده است.
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.