اپلیکیشن

تلفن همراه

May 7, 2015
17:54 پنجشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69776

راهی آسان برای انتقال فایل

اگر فایلی روی گوشی یا تبلت خود دارید و می‌خواهید این فایل را  به کامپیوتر خود منتقل کنید می‌توانید از Shareit  استفاده کنید. با کمک این اپ می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ کابل USB فایل‌های خودتان را به کمک اینترنت WI-FI به  یک کامپیوتر منتقل کنید یا فایلی را از یک گوشی به گوشی دیگری ارسال کنید.
این اپلیکیشن که محیط کاربری جذابی دارد، به شکل کاملا ساده و بدون کمترین پیچیدگی، امکان ارسال فایل‌ها را به کاربرانش می‌دهد. با این اپلیکیشن برعکس اپ‌های انتقال‌دهنده فایل از طریق  WI-FI، با  کمبود فضا مواجه نخواهید شد و به راحتی می‌توانید هر میزان فایل که می‌خواهید انتقال دهید. یکی از بهترین و اصلی‌ترین امکانات  این اپ، انتقال سریع فایل است. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان فایل‌های حجیم عکس و ویدئو را با سرعتی بالا بین گوشی یا کامپیوتر خود جابه‌جا کنید. برای دریافت این اپ که در اختیار کاربران اندروید، ‌ویندوز فون و IOS قرار گرفته می توانید به این آدرس WWW.shareit.lenovo.com/ download.html  سر بزنید. در  همین زمینه اگر به دنبال اپلیکیشن دیگری می‌گردید، می‌توانید از SuperBeam استفاده کنید. این اپ نیز یکی از بهترین اپ‌ها برای انتقال فایل از گوشی یا تبلت به کامپیوتر از طریق اینترنت است. در این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر امکان جست‌وجو و پیدا کردن دوستان، ‌با نزدیک کردن گوشی خود به گوشی فرد دیگر و به کمک تکنولوژی NFC‌ دو دستگاه را به هم متصل و کار ارسال فایل را شروع کنید.
چند زبانه بودن برنامه، تقویت فرآیند دانلود و مشکل یابی، قابلیت نمایش دانلود بر حسب MBps، بهبود رابط کاربری در ارسال و ذخیره کردن فایل‌ها و…  ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن است. این  اپلیکیشن نیز  به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید، ویندوزفون و iOS قرار گرفته است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.