تلفن همراه

گوشی

May 8, 2015
16:19 جمعه، 18ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69836

جدیدترین گوشی سونی معرفی شد

نسل جدید گوشی های هوشمند سونی با دارا بودن صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول HD و پردازشگر ۸ هسته ای به بازار معرفی شد.
کمپانی سونی اعلام کرد: پدیده سلفی با معرفی Xperia™ C۴ نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر است.
 
تونی مک‌نالتی، قائم مقام مدیریت کسب‌وکار رده مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: «به‌دنبال موفقیت Xperia C۳، ما از معرفی تلفن هوشمند تکامل‌یافته PROselfie از سوی Sony به خود می‌بالیم».
 
وی افزود: « Xperia C۴ نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده که از تخصص دوربین Sony بهره گرفته به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربه همه‌جانبه‌ای از تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.»
 
در این گوشی کاربران با دروبین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلی‌متری زاویه گسترده، می توانند هرچیزی و هرکسی را در یک عکس سلفی جای دهند؛ از طرفی حسگر Exmor RTM برای موبایل Sony، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR بدین معناست که حتی در شرایط کم‌نور امکان عکس گرفتن وجود دارد و فناوری SteadyShot™ نیز هر لرزش دوربین را جبران می‌کند؛ در همین حال با وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و HDR تمامی این قابلیتها را در دوربین پشتی به همراه دارد.
 
علاوه بر این برنامه‌هایی مانند «ماسک واقعیت‌افزوده» با فراهم آوردن امکان قرار دادن چهره‌های گوناگون بر روی صورت کاربر و دیگران درحال گرفتن سلفی، سلفی‌ها را تغییر می‌دهد و برنامه‌های نوآورانه دوربین مانند Style portrait حاشیه‌های جدیدی به عکس های سلفی‌ می افزاید.
 
صفحه‌نمایش Full HD ۵٫۵ اینچی Xperia C۴ و نیز بکارگیری فناوری تلویزیون Sony مانند Mobile BRAVIA® Engine ۲ و نیز فناوری IPS برای مشاهده تصویر از هر زاویه‌ای از دیگر ویژگیهای این گوشی است.
 
پردازشگر هشت‌هسته‌ای این گوشی به کارایی ۶۴ بیتی MediaTek مجهز شده است. همچنین باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی امکان بیش از ۸ ساعت مشاهده ویدیو را فراهم می آورد.
 
Xperia C۴ با بیش از ۱۹۵ دستگاه مبتنی بر NFC از Sony شامل SmartBand Talk (SWR۳۰) و هدست Bluetooth® استریو (SBH۶۰) سازگار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.