اپراتورها

تلفن همراه

May 13, 2015
8:22 چهارشنبه، 23ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70024

فاز اول “سرویس کودک و نوجوان ایرانسل” راه‌اندازی شد

kid sim.png

با گسترش خدمات اینترنت باند پهن همراه در کشور و افزایش نگرانی خانواده‌ها در رابطه با دسترسی نامحدود فرزندان کودک و نوجوانشان به انواع محتوای موجود در شبکه جهانی اینترنت، ایرانسل با هدف ایجاد بستری امن در فضای مجازی و دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید از راه‌اندازی فاز اول "سرویس کودک و نوجوان" خود خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، والدین می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان و با شماره گیری کددستوری *543*1#  و وارد نمودن اطلاعات لازم، سرویس کودک و نوجوان را بر روی سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری ایرانسل فعال کرده و آن را به "سیم‌کارت کودک و نوجوان" تبدیل نمایند. غیرفعال سازی این سرویس نیز با شماره گیری کددستوری #3*543* امکان پذیر است.
 
با فعال‌سازی این سرویس، امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک بدون هیچ گونه محدودیتی وجود دارد؛ اما اینترنت سیم‌کارت، محدود به فهرستی از انواع سایت‌های مخصوص کودکان و نوجوانان با محتوای متنوع و جذاب آموزشی و سرگرمی خواهد بود و کاربر امکان دسترسی به سایت‌هایی خارج از این فهرست را نخواهد داشت. 
علاوه بر این، سرویس کودک و نوجوان این امکان را فراهم می آورد که والدین در صورت تمایل بتوانند با شماره گیری *543*2# زمان استفاده فرزندشان از اینترنت را نیز محدود نمایند، به طوری که بعد از ساعت 10 شب، امکان استفاده از اینترنت وجود نداشته باشد. 
 
سرویسهای رایگان متنی «درباره نماز» و «چهره‌های ورزشی»، امکان دسترسی به کتابخوان ایرانسل با انواع کتاب‌های مفید و جذاب کودک و نوجوان، امکان دسترسی به انواع سایت‌های مخصوص کودک و نوجوان مانند شبکه پویا، آپارات کودکان، کیهان بچه‌ها، سرزمین مجازی کودکان ، گلهای بهشت، کودکانه، دردونه، جهان کودکان، سلام زبان، کتابخانه کودک، کوییز کانون و جزیره دانش از جمله خدمات عرضه شده بر روی سیمکارت کودک و نوجوان ایرانسل است. 
 
براساس این گزارش، امکان مدیریت سیم کارت کودک توسط والدین از طریق پورتال اینترنتی، سفارشی سازی فهرست وبسایت های مجاز، انواع سرویس‌های ویدئویی، صوتی و متنی جذاب و مفید مخصوص کودک و نوجوان، انواع برنامه‌های کاربردی موبایلی مخصوص کودک و نوجوان و انواع سرویس های ویترین ایرانسل مخصوص کودک و نوجوان به زودی به مجموعه خدمات سرویس کودک و نوجوان ایرانسل اضافه خواهد شد.
 
اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و قابلیت های سرویس کودک و نوجوان ایرانسل ، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.