اپراتورها

تحلیل بازار

تلفن همراه

فناوری

May 15, 2015
12:50 جمعه، 25ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70082

بریتانیایی‌ها خدمات رایگان موبایلی در اختیار می‌گیرند

این روزها طرح‌های موبایلی برای بهره‌مندی از خدمات ارتباطی ارزان‌تر می‌شود و با رقابتی‌تر شدن بازار، شرکت‌های مخابراتی می‌کوشند هزینه استفاده از خدمات خود را پایین بیاورند. ولی آیا به نظر شما این امکان وجود دارد تا بدون پرداخت هرگونه هزینه بتواند خدمات مخابراتی را در اختیار گرفت؟

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طرحی است که شرکت موبایلی FreedomPop در بریتانیا دنبال می‌کند و پیش‌بینی کرده است که ژوئیه امسال آن را به اجرا دربیاورد.

شرکت مذکور که حدود یک سال قبل طرح مشابه را در کشور آمریکا اجرا کرد و به موفقیت‌های فراوان دست یافت، هم‌اکنون به این نتیجه رسیده است که می‌تواند آن را برای بریتانیایی‌ها هم ارایه دهد. بر اساس این طرح قرار شده است از ژوئیه امسال مردم بریتانیا بتوانند 200 دقیقه، 200 پیامک و 200 مگابایت اینترنت رایگان را روی هر سیم‌کارت FreedomPop در اختیار بگیرند.

این طرح برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی خود زیاد استفاده نمی‌کنند مزایای فراوانی دارد و باعث می‌شود که در طول ماه هیچ هزینه‌ای برای خدمات موبایلی پرداخت نشود.

شرکت FreedomPop برای افزایش رقابت با دیگر مراکز ارایه دهنده خدمات موبایلی همچنین اعلام کرد که مشترکان آن می‌توانند با 60 کشور جهان به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنند و هرکس در طرح‌های او ثبت‌نام کند از مزایای تماس‌ها و پیامک‌های رایگان بهره‌مند خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.