باندپهن

باندپهن ثابت

May 16, 2015
14:19 شنبه، 26ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70127

مخابرات تاکنون ۴۱ هزار میلیارد ریال به دولت پرداخته است

شرکت مخابرات ایران در فاصله سال‌های ۸۷ تا ۹۳ در مجموع ۴۱ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال به دولت پرداخت کرده است.
براساس گزارش نماینده هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به مجمع عمومی سالیانه سهامداران این شرکت روند رشد سود خالص تلفیقی مخابرات در سال ۹۳ با ۱۲٫۲ درصد رشد به ۲۵ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال رسیده و سود عملیاتی شرکت‌های گروه نیز با رشد یک درصدی به ۲۰ درصد رسیده است.
شرکت مخابرات ایران در مجموع بیش از ۵۰ هزار نیروی انسانی دارد که ۲۲ هزار و ۳۶۴ نفر آنها کارکنان قراردادی، ۲۲ هزار و ۵۳۲ نفر جزو کارکنان دایمی و ۵۲۳۶ نفر جزو کارکنان قراردادی هستند.
شرکت مخابرات ایران در سال ۹۳ با دایری ۹۵۱ هزار و ۴۷۲ خط تلفن ثابت ۹۵٫۱ درصد از برنامه تعیین شده شرکت مخابرات ایران و با دابری شش میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه ۱۱۲ درصد از برنامه و با دایری یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۹۷۵ پورت پرسرعت اینترنت ۴۳٫۴ درصد از برنامه تعیین شده این شرکت برای سال ۹۳ را محقق کرده است.
بهره‌برداری از یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۹۷۵ پورت اینترنت پرسرعت و دایری ۹۵۱ هزار و ۴۷۲ شماره تلفن ثابت از دستاوردهای این شرکت در سال ۹۳ بوده است.
براساس این گزارش، تعداد شماره‌های مشغول به کار تلفن ثابت در سال ۹۳ با ۳٫۳ درصد رشد به ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار شماره رسید و روند رشد ضریب نفوذ تلفن ثابت نیز با ۲٫۰۳ درصد به ۳۷٫۶۶ درصد رسید.
براساس گزارش شرکت مخابرات ایران، رومینگ سیم‌کارت‌های دایمی شرکت ارتباطات سیار ایران با ۱۱۰ کشور برقرار شده است و همراه اول توانسته پوشش جمعیتی خود را به ۹۶٫۴ درصد برساند و ۱۱۳ شهر جدید را در سال ۹۳ تحت پوشش قرار دهد و ۳۳۰۰ سایت جدید نصب کند و تعداد مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به ۴۵٫۴۵ میلیون و تعداد مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی را به ۱۷٫۴۷ میلیون مشترک افزایش دهد.
سیم‌کارت‌های دایمی فروخته شده همراه اول در سال ۹۳ به یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۳۶۳ سیم‌کارت رسید و ۵۱۰ هزار و ۹۳۸ مشترک به شبکه همراه اول متصل شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.