تبلت

تلفن همراه

May 16, 2015
14:39 شنبه، 26ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70131

دو تبلت معرفی‌نشده ایسوس سر از فروشگاه روسی درآوردند

تبلت‌های معرفی نشده ایسوس ZenPad 7 و ZenPad 8 در یک فروشگاه روسی دیده شده‌اند.
 
همزمان با نزدیک‌شدن به نمایشگاه Computex 2015 دستگاه‌های در نظر گرفته شده برای این رویداد بزرگ نیز آرام آرام سر از اینترنت در می‌آورند. مدتی بود که اخباری مبنی بر معرفی خط تبلت جدیدی توسط ایسوس به نام ZenPad شنیده میشد. امروز دو مدل از این تبلت با نام ZenPad 7  و ZenPad 8 سر از یک فروشگاه آنلاین روسی درآورده است. 
 
مدلی 7 اینچی در دو ورژن به بازار معرفی خواهد شد؛ مدل Z170C که تبلت وای‌فای دار است و با قیمت 159 دلار به فروش خواهد رسید و مدل دیگری با شماره سریال Z170CG که به ارتباطات 3G مجهز است و با قیمت 181 دلار به بازار معرفی می‌شود.
 
ZenPad 7 تبلتی با صفحه نمایش 7 اینچی و رزولوشن 1024×600 پیکسل است. در داخل آن چیپست Atom 3x تولیدی اینتل و یک گیگابایت رم قرار دارد و از یک حافظه قابل افزایش 8 (یا 16 گیگابایتی) بهره می‌برد. دوربین عقب آن 2 مگاپیکسلی است که در جلو به 1.3 مگاپیکسل تقلیل پیدا می‌کند. ظرفیت باتری آن هم 3900 میلی آمپرساعت انتخاب شده تا نگرانی‌های مربوط به طول عمر دستگاه تا حد امکان کاهش یابد.
 
ایسوس ZenPad 8 تبلتی 8 اینچی با رزولوشن 2048×1536 پیکسل است. از مشخصات کلی آن می‌توان به پردازنده اینتل Atom Z3560 یا Z3530، دو گیگابایت رم و حافظه‌های قابل افزایش 8، 16، 32 و 64 گیگابایت اشاره داشت.
 
مراسم Computex از دوم ژوئن آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تبلت های جدید ایسوس نیز در ماه جولای وارد بازار شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.