تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 17, 2015
10:37 یکشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70156

پروژه کیف پول آنلاین سامسونگ منتفی شد

در حالی که گفته می‌شد سامسونگ در تلاش برای ارائه خدمات مالی همراه است، حال مشخص شده که ارائه چنین سرویسی دیگر در دستور کار این شرکت نیست.
 
این خدمات که به سامسونگ والت مشهور شده به علت عدم استقبال کافی از آن دیگر در دسترس قرار نمی گیرد.
 
برنامه همراه Samsung Wallet در واقع یک سرویس پرداخت همراه نبوده و به کاربران تلفن همراه امکان می داد تا از کارت های عضویت خود به طور متمرکز استفاده کرده و کوپن های تخفیف مختلفی بیابند و به برخی خدمات مالی و پرداخت از طریق گوشی دسترسی یابند.
 
سامسونگ قصد دارد بعد از حذف این سرویس برخی خدمات مربوطه را از طریق خدمات سامسونگ پی ارائه کند. این شرکت با صدور بیانیه ای رسمی از افرادی که در دو سال گذشته با پروژه کیف پول سامسونگ همکاری داشته اند تشکر کرده است. در این بیانیه دلیل تعطیلی این سرویس به صراحت عدم استقبال قابل قبول از آن عنوان شده است.
 
بر همین اساس ارائه خدمات مذکور از حدود یک و نیم دیگر یعنی 30 ژوئن سال 2015 متوقف خواهد شد. کارشناسان این خدمات را تقلیدی از Passbook شرکت اپل می دانند که در حال حاضر از سرویس اپل پی پشتیبانی می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.