فناوری اطلاعات

May 18, 2015
8:51 دوشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70167

آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در مجمع عمومی RIPE NCC

هفتادمین همایش رایپ از11 تا 15 اردیبهشت در آمستردام برگذار میشود و همزمان با آن مجمع عمومی RIPE NCC نیز تشکیل میگردد. آیا می دانستید که شما به عنوان یکی از اعضا (LIR) در تصمیماتی که در همایش هایRIPE NCC گرفته میشود بالقوه حق اظهار نظر و رای دادن را دارید؟ (حداقل باید ۶ ماه از شروع عضویت شما گذشته باشد تا عضو کامل محسوب شوید)
 
شرکت کردن شما  در همایش RIPE NCC میتواند از راه دور باشد و در اینصورت رای شما بصورت الکترونیکی خواهد بود.
 
اعضایی که در مجمع عمومی شرکت میکنند در واقع به شکل گیری آینده RIPE NCC و فعالیت هایی که انجام میدهد کمک میکنند.
 
با شرکت در مجمع عمومی (که میتواند از راه دور انجام شود) اعضا میتوانند در مورد بودجه بندی (که در هزینه سالیانه آنها تاثیر دارد) و فعالیت های آینده RIPE NCC تصمیم بگیرند.
 
اعضایی که شرکت نمیکنند در واقع در روند تصمیم گیری نقشی نداشته و صرفا باید به مصوبات دیگران که ممکن است در خلاف جهت منافعشان باشد عمل کنند.
 
در مجمع عمومی بهاره اعضا هیت اجرایی نیز انتخاب میشوند. از ایران آقای امیر محسنیان به عنوان یکی از ۴ کاندیدا در انتخابات خواهد بود.
 
با همکاری و هماهنگی، منافع مشترکمان را حفظ کنیم و در جهت بهبود موقعیت LIR های ایران در RIPE حرکت کنیم.
چطور ثبت نام کنم؟
۱٫ وارد LIR Portal شوید.
۲٫ به قسمت GM Preferences بروید.
۳٫ نام شرکت یا ارگانی که از طرف آن شرکت میکنید را انتخاب کنید.
۴٫ نوع حضور خود را مشخص کنید که از راه دور شرکت میکنید یا حضورا. 
۵٫ نوع رای دادن خود را مشخص کنید (electronically)
۶٫ ثبت نام خود را تایید کنید.
 
با این کار شما اعلام کردید که در همایش شرکت خواهید کرد و  میخواهید از حق رای خود را استفاده کنید.
 
آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در مجمع عمومی RIPE NCC چهارشنبه 23 اردیبهشت میباشد. 
 
کشورهای شرکت کننده در مجمع عمومی RIPE NCC
همکاری شما میتواند تاثیر گذار باشد.
در مجمع عمومیRIPE NCC امسال برای اولین با شاهد مشارکت بالای LIR های ایرانی خواهیم بود. با مشارکت و استفاده از قدرت رای هایمان میتوانیم تاثیر گذار باشیم و از منافع خود دفاع کنیم.
 
اطلاعات بیشتر از طریق سایت ripe.ir قابل دسترسی میباشد. این سایت و خبرنامه مستقل از RIPE NCC بوده و توسط گروهی از LIR های ایران جهت اطلاع رسانی و هماهنگی راه اندازی شده است. در صورتی که تمایل به همکاری با ما را دارید لطفا از طریق سایت اعلام نمایید. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.