سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 19, 2015
17:18 سه شنبه، 29ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70214

نسل جدید خدمات پس از فروش در محصولات ایسوس

خدمات پس از فروش یا به‌اصطلاح عامیانه “گارانتی“ یکی از موضوعات بسیار مهم درعین‌حال چالش‌برانگیز برای برندهای معتبر است. به‌طوری‌که بسیار از برندهای مطرح به علت خدمات پس از فروش نامطلوب با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند .به همین منظور روزبه‌روز برندهای معتبر به دنبال راه‌کارهای جدید  موثر برای  کاهش زمان سرویس‌دهی و  بالطبع افزایش رضایت مشتری می‌باشند.
 اما یکی از بخش‌های منحصربه‌فرد این وب‌سایت امکان بررسی آخرین وضعیت دستگاه خراب که تحویل مراکز خدمات رسمی این شرکت در ایران شده است، می باشد ایسوس نیز به‌عنوان یکی از برندهای معتبر درزمینه تولید و عرضه محصولات کامپیوتری همواره خود را متعهد به مشتریان می‌داند و این مهم باعرضه محصولات بسیار باکیفیت و همچنین به‌کارگیری نوآوری‌های ویژه به تحقق‌یافته است. اما این برند نیز در زمینه خدمات پس از فروش، همواره به دنبال بهبود در این بخش است و روزبه‌روز تلاش می‌نماید تا ضعف‌های این بخش را پوشش دهد. بدین منظور ایسوس گارانتی یکپارچه در ایران را راه‌اندازی نموده است. خدمات منحصربه‌فردی که به خریدار این امکان را می‌دهد تا فارغ از شرکت رسمی که این دستگاه را گارانتی نموده بتواند به یکی از مراکز خدمات رسمی ایسوس در ایران مراجعه نماید.
 
به‌تازگی ایسوس برای مشتریان پارسی‌زبان خود ،وب‌سایت  رسمی  به آدرس https://www.asus.com/middleeast-fa/ راه اندازه نموده است که کاربران می‌توانند با جدیدترین محصولات و اخبار این شرکت به زبان شیوای فارسی آشنا شوند. اما یکی از بخش‌های منحصربه‌فرد این وب‌سایت امکان بررسی آخرین وضعیت دستگاه خراب که تحویل مراکز خدمات رسمی این شرکت در ایران شده است، می باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت که پیش‌تر بدان اشاره شد، بدون واسطه و به‌راحتی از وضعیت دستگاه خود باخبر شوند.
برای این منظور کاربران کافی است که به بخش پشتیبانی سایت پارسی ایسوس مراجعه نمایند و سریال دستگاه خود را وارد و از وضعیت گارانتی دستگاه‌هایی که به سرویس سنتر تحویل داده‌اند مطلع شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.