اپلیکیشن

تلفن همراه

May 21, 2015
8:13 پنجشنبه، 31ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70274

قابلیت جدید سرویس موسیقی اسپاتیفای برای ورزشکاران ارائه شد

کمپانی اسپاتیفای امروز در یک نشست مطبوعاتی، علاوه بر امکان اضافه کردن ویدئو به محتوای اپلیکیشن موسیقی اسپاتیفای، از قابلیت جدیدی برای ورزشکاران رونمایی کرد که بر اساس آن، اسپاتیفای موسیقی را پس از شناسایی حالت کاربر، به صورت خودکار تغییر می‌دهد.
 
گوستاو سودراستورم مدیر ارشد اسپاتیفای در نشست مطبوعاتی که امروز برگزار شد، گفت:
 
اسپاتیفای از سنسورهای موجود در گوشی‌ هوشمند برای تشخیص سرعت دویدن کاربر استفاده خواهد کرد. سپس، زمانی که کاربر دکمه‌ی دویدن را در اپلیکیشن فعال کند، اسپاتیفای به تناسب حالت و سرعت دویدن کاربر موسیقی را تغییر می‌دهد. 
علاوه بر این سودراستورم اعلام کرد که اسپاتیفای به زودی از موسیقی‌دانان و دی‌جی‌های بزرگ جهان از جمله Tiesto جهت ساخت موسیقی مناسب ورزش، همکاری خواهد کرد. به گفته‌ی وی زمانی که با ورزشکاران در خصوص قابلیت جدید صحبت کردند، آن‌ها گفتند زمانی که آهنگ مورد علاقه‌شان پخش می‌شود، احساس مطلوبی را به آن‌ها انتقال می‌دهد؛ اگرچه این حس تنها به مدت چند ثانیه باقی می‌ماند، اما بلافاصله با تغییر موسیقی، احساس دوباره‌ی چنین حسی امکان‌پذیر می‌شود.
 
سودراستورم پس از شنیدن صحبت‌های ورزشکاران، متعجب بود که چرا چنین حسی تنها برای چند ثانیه باقی می‌ماند؛ از این‌رو وی اعلام کرد که برای تحقق بخشیدن به هدفشان، طول قطعه‌های موسیقی زیاد نخواهد بود. سودراستورم گفت:
 
به نظر می‌رسد که این ترکیب تنظیم بهتری را متناسب با حالت و سرعت ورزشکار، فراهم می‌کند. اسپاتیفای تا به حال شش مورد از چنین تنظیمی را اعمال کرده و هرکدام از آن‌ها ویژگی به خصوصی دارند.
 تمامی این قابلیت‌ها با همکاری و کمک کارشناسان ورزشی و متخصصان تناسب اندام فراهم خواهد شد. علاوه بر این اسپاتیفای اعلام کرد که با کمپانی‌های بزرگی نظیر نایک و RunKeeper برای ارائه‌ی قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی دیگر همکاری می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.