سخت‌افزار

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری

May 21, 2015
12:24 پنجشنبه، 31ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70283

ویندوز 10 بعد از تابستان 2015 وارد Xbox One شود

بر اساس گزارش منتشر شده در مرکز Microsoft News، سیستم‌عامل ویندوز 10 با پایان یافتن تابستان امسال وارد کنسول بازی Xbox One می‌شود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این خبر چندان هم دور از ذهن به نظر نیم‌رسد و مقامات مایکروسافت چندی پیش به طور کاملا صریح اعلام کردند که سیستم عامل جدید آنها به صورت یکپارچه تمام محصولات این شرکت را در بر می‌گیرد و زمانی که ویندوز 10 عرضه شود، کنسول Xbox One هم به آن مجهز می‌شود.

لازم به ذکر است که «فیل اسپنسر» مدیر مرکز Xbox در شرکت مایکروسافت نیز چندی پیش در صفحه شخصی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر به این مسئله اشاره کرد.

نسخه رایانه‌ای ویندوز 10 این روزها در حال تکمیل شدن است و مقامات ارشد مایکروسافت تایید کردند که تابستان امسال نسخه نهایی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

در گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده بود منابع آگاه اعلام کردند که نسخه موبایلی این سیستم‌عامل پایان سال جاری عرضه می‌شود. ویندوز 10 به گونه‌ای ساخته شده است که قابلیت سازگاری با انواع دستگاه‌های الکترونیکی را دارد و از اینترنت اشیا گرفته تا گیرنده‌های تلویزیونی تحت پوشش آن قرار می‌گیرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.