تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 23, 2015
15:12 شنبه، 2ام خردادماه 1394
کد خبر: 70361

امیدواری سیلزفورس برای دستیابی به درآمد سالانه ۱۰ میلیارد دلاری افزایش یافت

شرکت سیلزفورس، بزرگترین عرضه‏‌کننده راهکارهای ابری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از  عملکرد قوی خود در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۶ خبر داده است.
 
                              
 
شرکت سیلزفورس در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۶ خود بیش از ۱.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است که این رقم ۲۳ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل است. پیش از این انتظار می‌‏رفت این شرکت یک رشد درآمدی حداکثر ۲۱ درصدی را در این دوره تجربه کند.
موفقیت سیلزفورس در این دوره باعث شده است امیدواری این شرکت برای دستیابی به یک درآمد سالانه ۱۰ میلیارد دلاری افزایش یابد. پیش‌‏بینی می‏‌شود درآمد سیلزفورس در سال مالی ۲۰۱۶ به بیش از ۶ میلیارد دلار برسد. تحلیل‏گران نیز پیش‌‏بینی می‏‌کنند تحقق درآمد سالانه ۱۰ میلیارد دلاری برای این شرکت در میان مدت امکان‏‌پذیر است.
بر اساس این گزارش، تمام بخش‌‏های درآمدی شرکت سیلزفورس در این دوره سه ماهه رشد قابل توجهی داشته است. درآمدهای حاصل از بخش محصولات و خدمات Sales Cloud این شرکت ۹ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل بوده است. پیش‏‌بینی می‏شود این بخش در سال حدود ۲.۵ میلیارد دلار درآمد برای سیلزفورس به ارمغان بیاورد. سه بخش دیگر از جمله بخش خدمات تحلیلی Analytics Cloud نیز در این دوره رشدی حدود ۳۰ درصد داشته‌‏اند.
شرکت سیلزفورس در این دوره همچنین شاهد کاهش برخی هزینه‏‌های خود مثل هزینه بازاریابی، هزینه‏‌های امور اجرایی و غیره بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.