باندپهن

باندپهن ثابت

May 24, 2015
21:42 یکشنبه، 3ام خردادماه 1394
کد خبر: 70390

ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان یزد از نرخ کشوری بالاتر است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از راه‌اندازی نسل سوم تلفن‌همراه در شهریزد خبرداد.
 
مهدی مقوم گفت: تا پایان خردادماه سیستم نسل سوم تلفن همراه شهر یزد تکمیل شده و اشکالات موجود در اینترنت و آنتن‌دهی آن برطرف می‌شود.
 
وی اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن ثابت استان در حال حاضر 48/3 بوده که از ضریب کشوری که 37/6 اعلام شده 11 واحد بیشتر است ضمن آنکه متوسط جهانی 18 است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد افزود : تلفن همراه استان نیز با یک میلیون و 99 هزار خط و ضریب نفوذ 103 در رتبه اول و دوم کشور قرار داریم این در حالی است که متوسط این ضریب در کشور 81 است و آمار این استان 22 واحد از متوسط کشور بیشتر است.
 
وی گفت: در حال حاضر 598 سایت بی‌تی‌اس شهرها و روستاها را پوشش می‌دهد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد اظهار داشت: در استان یزد 201 مرکز دیتا فعال بوده که از این تعداد 123 سایت روستایی و 78 مورد نیز شهری است.
 
وی یادآور شد: 793 روستا دارای ارتباط مخابراتی هستند.
 
مقوم خاطرنشان کرد: امسال 54 طرح با پنج میلیاردو 800 میلیون تومان اعتبار در هفته ارتباطات به بهره‌برداری رسید و ایجاد 14 هزار شماره ثابت، 50 هزار مشترک تلفن همراه و اجرای 54 کیلومتر فیبر نوری در سال 94 پیش‌بینی شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.