تلفن همراه

گوشی

May 27, 2015
18:15 چهارشنبه، 6ام خردادماه 1394
کد خبر: 70446

گوشی جدید اچ تی‌سی با دو سیم کارت و دوربین 27 مگاپیکسلی سال آینده عرضه می‌شود

HTC One M10 نام تازه ترین گوشی پرچمدار شرکت اچ تی سی است که در سال 2016 با دوربین 27 مگاپیکسلی و توان پخش ویدیوهای دارای کیفیت 4K عرضه می شود.
 
کاربران می توانند در آن واحد دو سیم کارت را در گوشی یاد شده به کار بگیرند. بهره مندی از پردازنده Snapdragon شرکت کوآلکوم با فناوری نوظهور HMP، چهار گیگابایت RAM از جمله دیگر امکانات این گوشی است.
HTC One M10 در دو مدل با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود و بر روی آن باتری 3500 میلی آمپری نصب می شود. لذا استفاده از آن برای ساعت های متمادی ممکن می شود.
 
اگر چه اچ تی سی هنوز اطلاعات رسمی در مورد گوشی یاد شده منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود قیمت آن بین 650 تا 800 دلار در نوسان باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.