سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 29, 2015
12:32 جمعه، 8ام خردادماه 1394
کد خبر: 70516

ایسوس میزبان بزرگترین رقابت اورکلاکینگ دنیا

انجمن گیمرهای ایسوس روز گذشته 27 ماه می میلادی رسما همکاری خود را با بزرگترین گردهمایی اورکلاکینگ دنیا و مصادف با نمایشگاه کامپیوتکس 2015 اعلام کرد. نمایشگاه کامپیوتکس یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات است که هر ساله در کشور تایوان و در اوایل ماه ژوئن برگزار میشود تا تمامی شرکت های بزرگ و صاحب نام به ارائه فناوریهای نوین و محصولات جدید خود بپردازند.
 
همزمان با این نمایشگاه جنجالی، رویداد دیگری توسط HWBOT و در حمایت از اورکلاکرهای سراسر دنیا برگزار میشود که حامیان اصلی آن انجمن گیمرهای ایسوس، HyperX، Seasonic، اینتل، DimasTech و Overclocking-TV هستند. این گردهمایی بزرگ که از تاریخ 6 تا 8 ماه ژوئن برگزار میشود سومین و آخرین ایستگاه از تور جهانی HWBOT در سال 2015 میلادی است که با هدف کشف استعداد های بالقوه اورکلاکینگ در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.
 
بازدیدکنندگان از این مراسم در محوطه ROG ایسوس و در همایش HWBOT این فرصت را خواهند داشت که با مشهورترین و سرشناسترین اورکلاکرهای دنیا ملاقات کنند و از تماشای آن ها در حین رقابت های هیجان انگیز اورکلاکینگ لذت ببرند. اورکلاکرها در این مراسم برای بدست آوردن محصولات ROG ایسوس از جمله مادربورد گیمینگ Rampage V Extreme X99 به رقابت میپردازند.
 
تمامی افرادی که تمایل به حضور در این مراسم دارند میتوانند از طریق لینک
 <https://www.eventbrite.com/e/hwbot-world-tour-2015-rog-oc-showdown-asia-tickets-16214949350>
https://www.eventbrite.com/e/hwbot-world-tour-2015-rog-oc-showdown-asia-tickets-16214949350
مراحل پیش ثبت نام و خرید بلیط را انجام دهند.
 
برای آن دسته از افرادی که قادر به حضور در نمایشگاه کامپیوتکس نیستند میتوانند این مراسم را به صورت آنلاین و زنده و از طریق تلویزیون اورکلاکینگ در  <https://twitch.tv/overclockingtv> https://twitch.tv/overclockingtv  به مدت سه روز مشاهده کنند. جوایز این مسابقات نه تنها به اورکلاکرها تعلق دارد بلکه برنامه زنده تلویزیونی آن نیز جوایزی انحصاری از محصولات ROG از جمله تی-شرت و کلاه ROG، رابط ROG SLI Bridge و هدست و ماوس گیمینگ Strix را به بینندگان اختصاص خواهد داد.
 
اورکلاکینگ به سبک ROG
 
در محوطه ROG سرشناس ترین و با استعدادترین اورکلاکرها از سرتاسر دنیا گرد هم می آیند تا آخرین رکوردهای ممکن در 13 بنچمارک شامل چهار رکورد جهانی، هفت رتبه برتر دنیا و دو رتبه اول سخت افزار را از آن خود کنند.
سخت افزارهای مورد استفاده در این رقابت ها توسط حامیان آن و از جمله انجمن گیمرهای ایسوس، ROG تامین میشود. در انتهای رقابت ها مقام های GFP (Global First Place) و HFP (Hardware First Place) جایزه نقدی 250 دلاری  ریافت خواهند کرد. مجموع جوایز نقدی در این رقابت ها 5250 دلار اعلام شده است.
 
 
تور جهانی HWBOT سال 2015
 
در مرحله سوم از این تور جهانی تمامی اورکلاکرها امکان شرکت در رقابت جهانی را دارند و سخت افزارهای مورد استفاده آنها تنها باید از محصولات شرکت های حامی مسابقات باشد.
 
این رقابت ها به سه گروه تقسیم شده اند: امتیازهای سخت افزاری SuperP 1 M ، امتیاز هدف SuperPI 1M و بنچمارک Cinebench R15 و در انتها برندگان جوایز متعددی از جمله کارت های گرافیک، مادربورد گیمینگ Rampage V Extreme، کیت حافظه HypeX DDR4 و حافظه SSD را دریافت خواهند کرد. جوایز نقدی مسابقات که از درآمد حاصل از فروش بلیط تامین میشود میان سه تیم برتر رقابت ها تقسیم خواهد شد.
 
 
با ایسوس همه برنده اید
 
انجمن گیمرهای ایسوس که با نام ROG شناخته میشود این شانس را برای تمام علاقه مندان به سخت افزار و اورکلاکینگ در سراسر دنیا فراهم کرده است تا بتوانند جوایز ارزشمندی از محصولات رده بالای ایسوس از جمله کارت گرافیک Matrix R9 290X و مادربوردهای بی رقیب ROG Maximus VII Gene دریافت کنند.
اطلاعات این مسابقات به صورت آنلاین و در تاریخ 29 ماه می میلادی لغایت 14 ماه ژوئن در آدرس  <https://url.hwbot.org/1HsfWju> https://url.hwbot.org/1HsfWju در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.