آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

May 30, 2015
16:08 شنبه، 9ام خردادماه 1394
کد خبر: 70603

ایده های برتر در حوزه امنیت سایبری حمایت می شوند

مسابقه ایده پردازی سایبری و امنیت فضای تبادل اطلاعات با هدف حمایت و جذب ایده های برتر در حوزه افتا برگزار می شود.
دفتر مطالعات و نوآوری شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات وابسته به شرکت صاایران – فراخوان مسابقه جذب ایده های برتر در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات را اعلام کرد.
 
این فراخوان که با هدف آینده پژوهشی امنیت  فضای تبادل اطلاع و دفاع سایبری برگزار می شود از فعالان ایده پردازی، ایده پروری و شناسایی فناوریهای نوظهور در حوزه افتا حمایت می کند.
 
ارزیابی ایده ها با حفظ حقوق مالکیت معنوی ایده دهنده در سطح شرکتهای فناور صورت می گیرد و از ایده های برتر حمایت می شود.
 
دفتر مطالعات و نوآوری شرکت صافتا برای ارزیابی ایده های برتر در حوزه امنیت سایبری از تشکیل کمیته های فنی امنیت سخت افزار، امنیت نرم افزار و شبکه، امنیت رمز نوین، امنیت شبکه های اجتماعی فنی و محتوایی و نیز الکترومغناطیس سایبری خبر داده است.
 
تاسیس اندیشکده در حوزه آینده پژوهی، آینده پژوهی در حوزه افتا، برگزاری جشنواره های ایده های برتر و حل مساله در صنعت و دانشگاه، ارتباط با دانشگاههای مطرح و توانمند در حوزه افتا و بکارگیری و راهبری نخبگان در راستای ماموریتهای افتا و شبکه سازی متخصصان و خبرگان در این حوزه از جمله فعالیتهای صاافتا است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.