فناوری اطلاعات

May 31, 2015
12:24 یکشنبه، 10ام خردادماه 1394
کد خبر: 70648

تلاش سیلزفورس برای جلب توجه کسب و کارهای بزرگ به داده‌های کلان

شرکت سیلزفورس قصد دارد با به کار بردن شیوه جدیدی به کسب و کارهای بزرگ کمک کند از داده‌های کلان سودمندی بیشتری برای خود به دست آورند.
شرکت سیلزفورس قصد دارد با شیوه جدیدی که Wave for Big Data نام گرفته است به کسب و کارهای بزرگ کمک کند تا داده‌های کلان را به شیوه سودمندتری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و به درک بهتری در خصوص مشتریان خود دست یابند. شرکت‌های مطرحی چون گوگل، اینفورمایتکا، تریفکتا، و کلودرا در این زمینه با شرکت سیلزفورس همکاری کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، اقدام تازه سیلزفورس یکی از نیازهای بزرگ و اساسی کسب و کارهای بزرگ را پاسخ خواهد داد.  یافته‌های یک مطالعه نشان می‌دهد دنیای دیجیتال از نظر حجم و اندازه در هر دو سال دو برابر می‌شود. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ حجم دنیای دیجیتال از ۴.۴ تریلیون گیگایت به ۴۴ تریلیون گیگابایت برسد که این رقم به معنای ده برابر شدن حجم داده‌ها در این دوره زمانی است. شرکت سیلزفورس نیز این تغییرات را فرصتی برای کسب و کارها می‌داند تا از طریق تحلیل‌گرهای داده‌های کلان دوباره خود را بازسازی کنند.
کسب و کارهایی که از این شیوه استفاده می‌کنند می‌توانند به کمک اکوسیستمی که با مشارکت شرکای سیلزفورس به وجود آمده است همبستگی‌ها و الگوهای نهان در حجم انبوهی از داده‌های به دست آمده از سیستم‌های مختلف- از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری و برنامه‌ریزی منابع سازمانی گرفته تا مدیریت منابع انسانی- را کشف کنند. داده‌های ساختار نیافته یا نیمه‌ساختاریافته نیز از دیگر منابعی است که کسب و کارها به کمک این راهکار می‌توانند در آن الگوها و همبستگی‌های جدیدی را کشف کنند. یکپارچگی پلتفرم Analytics Cloud شرکت سیلزفورس با پلت‌فرم‌ها و محصولات سایر شرکا زمینه استفاده از داده‌های آن‌ها را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. مثلاً شراکت گوگل در این طرح به کاربران پلتفرم سیلزفورس اجازه می‌دهد با بررسی پروفایل مشتریان خود در پلت‌فرم Google Cloud به بینش جدیدی درباره مشتریان خود دست یابند.
پلتفرم Analytical Cloud شرکت سیلزفورس در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس کسب و کارها قرار دارد. اپلیکیشن این پلت‌فرم نیز برای ابزارهای تحت iOS اپل، از جمله ساعت هوشمند اپل در دسترس است. سیلزفورس قصد دارد زبان‌های بیشتری به این پلتفرم بیفزاید و پشتیبانی‌های بیشتری از آن ارائه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.