اپلیکیشن

تحلیل بازار

تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

May 31, 2015
16:08 یکشنبه، 10ام خردادماه 1394
کد خبر: 70656

لیست بهترین اپلیکیشن‌های iOS در یک ماه گذشته

مرکز TheNextWeb در آخرین بررسی خود تمام ابزارهای کاربردی جدید که طی یک ماه گذشته برای سیستم‌عامل iOS عرضه شد را مورد بررسی قرار داد و در پایان بهترین‌های آنها را انتخاب کرد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در لیست نهایی برخی ابزارها با شهرت جهانی وجود داشتند که از جمله آنها می‌توان به New York Times و Flickr اشاره کرد. اما برخی دیگر از ابزارهای اینترنتی ناشناخته بودند و با این حال کاربردهای قابل ملاحظه‌ای ارایه دادند.

لیست بهترین ابزارهای مخصوص سیستم‌عامل iOS که طی یک ماه گذشته عرضه شد، به قرار زیر منتشر شده است:

ابزار Kwilt

این ابزار کاربردی که برای نخستین بار وارد بازار شده است، قابلیت‌های تصویری فراوانی را ارایه می‌دهد و با رابط کاربری مخصوص دستگاه‌های موبایلی اپل سازگاری بالا دارد. با این ابزار می‌توانید تصاویر خود را سازماندهی کنید و ابزارهای مربوط به ویرایش عکس را با نام KwiltSnaps در اختیار بگیرید.

ابزار QuizUp

نخستین بار در اواخر سال 2013 عرضه شد. اما طی ماه جدید نسخه به‌روز شده آن در اختیار کاربران اپل قرار گرفت و امکانات داخلی آن تغییرات اساسی را تجربه کرد. نسخه جدید ابزار بر شبکه‌های اجتماعی تاکید دارد و تعاملات تصویری کاربران را تقویت می‌کند.

ابزار The Net Set

این ابزار کاربردی یک فروشگاه اختصاصی در حوزه مد و پوشاک را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ابزار که خدمات خود را در زمینه مد و لباس ارایه می‌دهد، برای آیفون و ساعت هوشمند اپل ارایه شده است. به جز گزینه‌های لوکس و مدهای جدید، در این ابزار می‌توانید قابلیت‌های اجتماعی و تعاملی را هم در اختیار داشته باشید.

ابزار WifiMapper

کاربرانی که نیاز دارند نقشه Wi-Fi پیرامون خود را در اختیار داشته باشند، می‌توانند از این ابزار استفاده کنند. زمانی که شما به شبکه بی‌سیم Wi-Fi نیاز دارید و از شبکه محلی خود دور هستید، این ابزار کاربردی مشکل را برطرف می‌کند. این ابزار کاربردی روی نقشه مجازی نشان می‌دهد که نزدیک‌ترین شبکه Wi-Fi قفل نشده در اطراف شما در کدام منطقه قرار گرفته است.

ابزار Pext

اگر شما علاقه زیادی به شکلک‌های مخصوص ابزارهای اجتماعی دارید، این ابزار امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این ابزار کاربردی می‌توانید شکلک‌های مورد نظر با عکس‌های شخصی درست کنید و آن را در انواع ابزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار دهید.

ابزار Secretmoji

اگر شکلک‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی مورد نظر شما کافی نیستند و تمایل دارید از شکلک‌های بیشتری استفاده کنید، می‌توانید سراغ این ابزار بروید. این ابزار مجموعه‌ای از شکلک‌های جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به جاز هر گونه کلمه یا جمله، بتوانید منظور خود را به صورت تصویری منتقل کنید.

ابزار NYT Now

این ابزار موبایلی برای روزنامه نیویورک تایمز ساخته شده است و امکان اشتراک کلیه کاربران جهانی را فراهم می‌کند. از طریق سیستم‌عامل iOS می‌توانید در این روزنامه عضو شوید و حتی به صورت ویژه بخشی از اخبار را که به آنها نیاز دارید، در اختیار بگیرید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. در نخستین ماه می‌توانید به صورت رایگان از همه بخش‌های این ابزار استفاده کنید.

ابزار Bleep

اگر نیاز کنونی شما این است که چهره خود را در تصاویر ویدیویی ویرایش کنید و به بهترین شکل نمایش داده شوید، این ابزار کاربردی پاسخ مناسبی خواهد بود. این ابزار کاربردی حین ضبط تصاویر ویدیویی یا پس از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و با چند کلیک ساده امکان سانسور کردن بخش‌هایی از تصویر ویدیویی را فراهم می‌کند.

ابزار MixRadio

این ابزار کاربردی که از ماه‌ها قبل برای ویندوز فون عرضه شده بود، از ماه جاری روی آیفون و دستگاه‌های اندرویدی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار به شما امکان می‌دهد ایستگاه‌های رادیویی شخصی را به صورت رایگان درست کنید و از 35 میلیون برنامه رادیویی و موسیقی که در پایگاه داده مرکزی ارایه شده است استفاده کنید تا از شبکه رادیویی شخصی لذت ببرید.

ابزار Flickr

در ماه مه سال جاری میلادی این ابزار کاربردی به‌روز شد و با ظاهر جدید و کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار گرفت. برای این ابزار کاربردی جدید قابلیت‌های فراوانی در نظر گرفته شده است. اما از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم Camera Roll، فیلترهای کاربردی، قابلیت پشتیبانی از اینستاگرام و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که Flickr یکی از بزرگترین پایگاه‌های داده تصویری در جهان محسوب می‌شود.

 

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.