تلفن همراه

گوشی

June 1, 2015
11:42 دوشنبه، 11ام خردادماه 1394
کد خبر: 70665

عرضه گوشی‌های میان‌رده LG در بازار ایران

شرکت ال‌جی گوشی‌های تلفن همراه میان‌رده‌ای را همراه با توزیع جهانی در اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای شمالی به بازار ایران ارائه می‌کند. این گوشی‌های ممتاز اما با قیمت مناسب به نام‌های لئون و مگنا برای نخستین بار اوایل ماه مارس در نمایشگاه MWC عرضه شدند و برای طراحی خیره‌کننده، قابلیت بهینه و تجربه کاربری ساده از سوی بسیاری از بازدیدکنندگان تحسین‌های زیادی را برانگیختند. لازم به ذکر است مگنا و لئون به ترتیب جانشینان دو گوشی میان‌رده و البته موفق G3Beat و LFino هستند.
 
با ترکیب سخت‌افزار بی‌نظیر و عناصر طراحی ممتاز ال‌جی، این شرکت توانسته توازن کاملی در کاربری و زیبایی به وجود آورد. مگنا با نمایشگری منحنی به شعاع 3000 میلی‌متر طوری طراحی شده است که به راحتی در دست قرار گیرد. همچنین، دوربین جلو 5 مگا پیکسلی مگنا این گوشی هوشمند را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و گرفتن عکس‌های سلفی ایده‌آل می‌کند. در مورد گوشی لئون هم می‌توان گفت با توجه به ویژگی‌ها و قیمتش انتخابی فوق‌العاده است. فناوری لمس In-cell که برای مگنا و لئون در نظر گرفته شده است برای حساسیت بهتر و پاسخ لمس مستقیم تصاویر را به محل لمس دست نزدیکتر کرده است. با این محصولات جدید، شرکت ال‌جی ویژگی‌های UX محبوبی ارائه می‌دهد که در اصل برای تلفن‌های همراه هوشمند سطح بالا طراحی شده بودند. به عنوان نمونه، ویژگی Gesture Shot در سه ثانیه و به سادگی با حرکت دست عکس سلفی می‌گیرد. قابلیت Glance View حتی زمانی که نمایشگر خاموش است به سرعت اجازه دسترسی به اطلاعاتی نظیر ساعت، آخرین پیامک‌ها و یا تماس‌های بی‌پاسخ را می‌دهد.
 
جونو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیک می‌گوید: "میلیون‌ها مصرف‌کننده سراسر جهان به دنبال دستگاه‌هایی با قیمت مناسبتر هستند که در آنها ظاهر و قابلیت‌ها حفظ شده است. جدیدترین گوشی‌های همراه هوشمند میان‌رده ما برای هر دو نوع کاربران جدید و با تجربه در سراسر جهان طراحی شده است."
 
در زیر به برخی از ویژگی‌های گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مگنا و لئون اشاره می‌شود:
 

ویژگی‌های مگنا:

LG Magna

نمایشگر

5 اینچ HD (ppi 294)

پردازنده

3/1 گیگاهرتز چهار هسته‌ای

دوربین

پشت 8 مگا پیکسل، جلو 5 مگا پیکسل

حافظه

8 گیگا بایت

باطری

2540 میلی آمپر ساعت

سیستم عامل

Android 5.0 Lollipop

شبکه

HSPA+ 21Mbps

ابعاد

7/139 x 9/69 x 2/10 میلی‌متر

 
LG Magna

 

ویژگی‌های لئون:

LG Leon

نمایشگر

5/4 اینچ FWVGA  (ppi 220)

پردازنده

3/1 گیگاهرتز چهار هسته‌ای

دوربین

پشت 8 یا 5 مگا پیکسل، جلو VGA

حافظه

4 گیگا بایت

باطری

1900 میلی آمپر ساعت

سیستم عامل

Android 5.0 Lollipop

شبکه

HSPA+ 21Mbps

ابعاد

7/129 x 9/64 x 9/10 میلی‌متر

 
LG Leon
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.