سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 1, 2015
14:27 دوشنبه، 11ام خردادماه 1394
کد خبر: 70669

کیت تکامل (Evolution Kit) سامسونگ هم‌اکنون در بازار ایران

photo 1.jpgانتظارها به سر رسید و کیت تکامل (Evolution Kit) سامسونگ، در ایران در دسترس شماست. وقتی از کیت تکامل در نمایشگاه CES رونمایی شد کمتر کسی گمان می‌کرد که می‌توان تلویزیونی داشت که تنها با یک قطعه به روز ‌شود و فقط در ظاهر با به روزترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ متفاوت باشد؛ و در عین حال از لحاظ کارایی مانند آخرین مدل موجود در بازار باشد. 

امروز که تکنولوژی با سرعت بالا در حال ارتقا کیفیت صوت و تصویر است، قطعه کوچک کیت تکامل (Evolution Kit) کارهای بزرگی برای تلویزیون سامسونگ شما انجام می‌دهد؛ از این پس دیگر قرار نیست با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون قدیمی خود را کنار بگذارید و یک تلویزیون جدیدتر بخرید! 
چندی پیش اتحادیه پخش تلویزیونی اروپا (EBU) در گزارشی اعلام کرد تا چند سال آینده، کیفیت پخش تلویزیونی افزایش می‌یابد و برنامه‌های تلویزیونی با فرمت HEVC (جدیدترین فرمت برای پخش ویدئو) روی آنتن خواهد رفت. اگرچه تا پیش از این، کیفیت پخش تلویزیونی SD، همان سیگنال‌های آنالوگی بود که با آنتن‌های هوایی با تلویزیون‌های معمولی دریافت می‌شد اما حالا بسیاری از شبکه های تلویزیونی به کیفیت پخش HD ارتقا یافته‌اند. در این شرایط شما مجبور هستید تلویزیونی تهیه کنید که سرعت فریم‌های بالاتر از FPS 50 را پشتیبانی کند. اما قطعه کوچک کیت تکامل (Evolution Kit) سامسونگ تلویزیون شما را به روز می‌کند. این قطعه کوچک پشت تلویزیون‌های سامسونگ نصب می‌شود و نصب فیزیکی آن بیش از چند ثانیه طول نمی‌کشد. از دیگر مشخصات کیت‌های تکامل 2015 سامسونگ می‌توان به پردازشگر چهار هسته‌ای و رم چهار گیگابایتی DDR3 اشاره کرد که نمایش تصاویر و ویدئو‌ها را با کیفیت و سرعت بالا میسر می‌سازد. این کیت دارای کارت گرافیک MaliT604 500MHz است و با داشتن وزنی کمتر از 300 گرم می‌تواند قابلیت‌های کنترل صوتی، حرکتی و تشخیص چهره را به تلویزیون شما اضافه کند. قابلیتSmart view  از دیگر امکانی است که این قطعه کوچک برای شما به ارمغان می‌آورد. با این امکان شما می‌توانید تصویر تلویزیون را در موبایل هوشمند خود ببینید. امکان شناسایی و اجرای فرمت HECV که فرمت محتواهای ویدیویی با بالاترین کیفیت است نیز از جمله ویژگی‌های کیت تکامل (Evolution Kit) سامسونگ است. 
خریداران تلویزیون‌های جدید سامسونگ حالا در بازار تکنولوژی ایران می‌توانند این کیت را خریداری کرده و تلویزیون خود را ارتقا بخشند. با داشتن این کیت، مشتریان سامسونگ دست‌کم دیگر نگران نشستن رنگ کهنگی چه از نظر فنی و چه از نظر کیفی بر تلویزیون خود نیستند و در صورت تغییر استانداردهای پخش تلویزیونی برای دریافت محتواهای UHD کافی است کیت تکامل خود را به‌روز یا تعویض کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.