اپلیکیشن

بازی

June 1, 2015
20:54 دوشنبه، 11ام خردادماه 1394
کد خبر: 70701

تیم ملی فوتبال زنان وارد بازی FIFA 16 شد

جام جهانی فوتبال زنان ماه آینده برگزار می‌شود و شرکت EA Sports بزرگترین تولیدکننده بازی‌های ویدیویی ورزشی در جهان اعلام کرد محصول جدید آنها موسوم به FIFA 16 که تا پایان سال 2015 به دست کاربران جهانی می‌رسد، تیم فوتبال زنان را هم شامل می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گزینه جدید ده‌ها تیم ملی فوتبال زنان از نقاط مختلف جهان را شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تیم ملی آلمان، آمریکا، فرانسه، سوئد، انگلستان، برزیل، کانادا، استرالیا، اسپانیا، چین، ایتالیا و مکزیک اشاره کرد.

شرکت EA توضیح داد این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که تیم‌های ملی زنان فقط در مقابل یکدیگر می‌توانند بازی کنند و به عبارت دیگر نمی‌توان در تنظیمات بازی تیم ملی مردان در مقابل زنان قرار بگیرد.

«دیوید راتر» مدیر تولید سری بازی‌های FIFA در این خصوص توضیح داد که برای ساخت این بازی چند سال برنامه‌ریزی شده است و توسعه‌دهندگان هم‌اکنون منتظر آن هستند تا جام جهانی امسال برگزار شود و تغییرات نهایی را حاصل کنند.

او گفت: «ما برای اضافه کردن تیم ملی فوتبال زنان به سری بازی‌های FIFA نیازمند ابزارها و فناوری‌های جدیدی بودیم که هم‌اکنون به آنها دسترسی پیدا کردیم»

او در ادامه توضیح داد: «افزودن این تیم‌ها به بازی FIFA 16 نیازمند آن بود که به نقاط مختلف جهان سفر کنیم و عکس‌های مختلف مربوط به هر یک از بازیکنان را اسکن کنیم. در این اتفاق عکس صورت و سر بازیکنان، حرکات بدن و … اهمیت فراوانی دارد و ما همه این تلاش‌ها را انجام دادیم تا نسخه نهایی بازی در بهترین شکل ارایه شود».

لازم به ذکر است شرکت EA تنها مرکز توسعه بازی‌های ویدیویی محسوب نمی‌شود که در محصولات جدید خود از کارکتر زنان بهره می‌برد. سال گذشته در نمایشگاه E3 شرکت Ubisoft اعلام کرد که در سری بازی‌های Assassin's Creed game تاکید بیشتری بر زنان خواهد داشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.