تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

June 2, 2015
11:13 سه شنبه، 12ام خردادماه 1394
کد خبر: 70719

قیمت نهایی و تاریخ ورود +Xperia Z3 مشخص شد

گوشی هوشمند جدید سونی که با نام Xperia Z3+ معرفی شده است، در بیست‌وششمین هفته از سال جاری میلادی وارد ایتالیا می‌شود و به عبارت دقیق‌تر می‌توان بین روزهای 22 تا 26 ژوئن شاهد ورود آن بود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیش‌بینی شده است مدل قفل نشده این گوشی هوشمند با قیمت 699 یورو عرضه شود و با این وجود احتمال می‌رود در هفته‌های نخست برخی اوپراتورها آن را با قیمت بالای 700 یورو به فروش برسانند.

هم‌اکنون پیش‌فروش این گوشی هوشمند در بریتانیا آغاز شده است که کاربران انگلیسی باید برای آن 549 پوند بپردازند.

البته برای منطقه بریتانیا تاریخ دقیقی اعلام نشده است تا مشخص شود که این محصول از چه زمانی به دست کاربران می‌رسد. اما گفته می‌شود که احتمالا بریتانیایی‌ها نیز از ژوئن امسال گوشی Xperia Z3+ را در دست بگیرند.

گوشی هوشمند Xperia Z3+ مدل به‌روزشده نسخه قبلی محسوب می‌شود و آخرین ویرایش از تراشه Snapdragon 810 روی آن نصب شده است. از دیگر اتفاقات جدید در این محصول می‌توان به دو برابر شدن حافظه داخلی، استفاده از دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل و بدنه باریک‌تر اشاره کرد.

گوشی هوشمند جدید سونی با نسخه Lollipop سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و به رنگ‌های مشکلی، سفید و مسی فروخته می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.