تلفن همراه

گوشی

June 4, 2015
13:38 پنجشنبه، 14ام خردادماه 1394
کد خبر: 70755

بهترین موبایل‌های هوشمند ارزان قیمت

بازار موبایل‌های هوشمند این روزها حسابی رونق دارد و هر روز مدل‌های جدیدی در آن معرفی و عرضه می‌شوند. با این اوصاف کار انتخاب و خرید برای خریداران در این بازار کمی مشکل می‌شود. در این میان اگر بودجه چندان زیادی برای این خرید نداشته باشید، انتخاب‌هایتان محدودتر هم می‌شود. با این اوصاف است که مجله معتبر بیزینس اینسایدر به بررسی و انتخاب بهترین موبایل‌های هوشمند ارزان‌قیمت بازار پرداخته است که آنها را در اینجا می‌بینید.
                            
Moto G از Motorola: یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند ارزان‌قیمت بازار که با قیمت پایه 179 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی مبتنی بر نسخه‌ای خالص از اندروید بوده و اجزای سخت‌افزاری آن اگرچه در مقایسه با مدل‌های امروزی چندان جدید نیستند، اما کیفیت خوبی دارند. نسخه 4G این گوشی هم با قیمت 219 دلار در بازار به فروش می‌رسد.
 
                             
 
Moto E از Motorola: این مدل نسبت به مدل قبلی کمی ارزان‌تر است، اما برای آنهایی که به دنبال کار با نسخه خالص و خوبی از اندروید هستند گزینه مناسبی خواهد بود. این گوشی با صفحه نمایش 5/ 4 اینچی و تجهیز به ارتباطات 4G با قیمتی برابر 150 دلار به فروش می‌رسد. 
 
                              
 
Fire Phone از Amazon: موبایل هوشمند آمازون این روزها با قرارداد دوساله AT&T شرکت با قیمت 189 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیت، دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده سریع و سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خاص خود آمازون است. به‌عنوان مثال اپلیکیشن Firefly با اسکن اشیای اطراف با استفاده دوربین گوشی، اطلاعاتی درباره این اشیا می‌دهد. امکانات و تجهیزات این گوشی در مقایسه با قیمتش بسیار مناسب است.
 
                           
 
One Plus One: یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت بازار که نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای را هم به خودش جلب می‌کند. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 5/ 5 اینچی با کیفیت HD بوده و از پردازنده سریع بهره می‌برد. این گوشی در حال حاضر با قیمت 300 دلار در بازار عرضه می‌شود و طراحی مدرنی هم دارد. 
                             
Desire816 از HTC: یک گوشی با طراحی زیبا، صفحه نمایش با کیفیت و امکانات مختلف که این روزها با قیمت 200 دلار در بازار عرضه می‌شود. اسپیکرهای جلویی این گوشی بسیار با کیفیت بوده و حتی در حد اسپیکرهای مدل پرچمدار این شرکت یعنی One هستند. 
 
                            
 
iPhone5C از Apple: اگر این گوشی را با قرارداد دو ساله یکی از شرکت‌های AT&T یا Verizone بخرید، قیمت آن تقریبا رایگان می‌شود. اما اگر این گوشی را بدون هیچ قراردادی بخرید، قیمت آن به حدود 450 دلار می‌رسد که حدود 100 دلار از گوشی پرچمدار اپل ارزان‌تر است. iPhone 5C در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است و از صفحه نمایش 4 اینچی رتینا بهره می‌برد. این گوشی شاید بهترین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت بازار نباشد، اما برای طرفداران اکوسیستم iOS می‌تواند بهترین گزینه ارزان‌قیمت باشد. 
                        
Lumia830: یک گوشی ویندوزی ارزان‌قیمت با دوربین خوب. این گوشی در میان مدل‌های Lumia یکی از پرفروش‌ترین‌ها است. این گوشی دارای یک دوربین 10 مگاپیکسلی با لنز کارل‌زایس است که با قرارداد دو ساله شرکت AT&T با قیمت 50 دلار به فروش می‌رسد. با این حال اما این گوشی بدون هیچ قراردادی با قیمت 400 دلار در بازار عرضه می‌شود.
 
                            
 
iPhone5S از Apple: یک گوشی ارزان‌قیمت با قرارداد دو ساله شرکت AT&T. این گوشی اگرچه جدیدترین موبایل هوشمند اپل نیست، اما همچنان به خاطر طراحی زیبا، پردازنده سریع، دوربین با کیفیت و حسگر اثر انگشتش مورد توجه خریداران قرار دارد. اگر به دنبال جدیدترین گوشی اپل نیستید می‌توانید این گوشی را به‌عنوان گجت جدیدتان انتخاب کنید. 
                           
Desire510 از HTC: یک گوشی ارزان‌قیمت با جدیدترین نسخه اندروید و پشتیبانی از 4G. این گوشی به خاطر امکانات خوب، کیفیت مناسب دوربین و صفحه نمایش و البته طراحی مدرنش مورد توجه خریداران قرار دارد. بهتر است این گوشی را با قرارداد شرکت Sprint و تخفیف‌های مناسب آن بخرید.
                                 
Nexus5 از Google: یک گوشی ارزان قیمت با طراحی باریک و نسخه خالص و سریعی از اندروید. این گوشی با قیمت پایه 349 دلار در بازار عرضه می‌شود و همچنان در دسته بهترین موبایل‌های هوشمند اندرویدی قرار دارد و با مدل‌هایی مانند Galaxy S5 از سامسونگ رقابت می‌کند. بهترین مزیتی که با خرید این گوشی در اختیار خواهید داشت، امکان دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی‌های گوگل است. این گوشی در حال حاضر با قرارداد دو ساله Sprint با قیمت 100 دلار در بازار عرضه می‌شود. 
                              
Lumia640 از Microsoft: یک گوشی مبتنی بر ویندوزفون با صفحه نمایش بزرگ و دوربین با کیفیت که در حال حاضر با قیمتی در حدود 130 دلار در بازار عرضه می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی HD بوده و از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.