اپراتورها

June 4, 2015
16:41 پنجشنبه، 14ام خردادماه 1394
کد خبر: 70759

اورنج فرانسه: به درخواست گروه‌های حقوق بشری به همکاری با مخابرات رژیم صهیونیستی پایان میدهیم

ایرنا نوشت: شرکت مخابرات فرانسه (اورنج) روز پنجشنبه اعلام کرد به درخواست گروه های حقوق بشری و مدافع حقوق فلسطینیان، به همکاری خود با شرکت تلفن همراه رژیم صهیونیستی (پارتنر) پایان می دهد.
 
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی،گروه های حقوق بشری و مدافع حقوق فلسطینیان از شرکت مخابراتی پارتنر که دارای مجوز از شرکت فرانسوی برای استفاده از نام و نشان تجاری آن در سرزمین های اشغالی است، به علت فعالیت در شهرک های صهیونیستی ساخته شده در کرانه باختری اشغالی،به شدت انتقاد کرده اند.
 
گروه های حقوق بشری فرانسه از دولت این کشور و شرکت مخابرات اورنج خواستار قطع روابط با شرکت مخابراتی پارتنر به علت فعالیت آن در شهرک های صهیونیستی شده اند.
 
شرکت تلفن همراه پارتنر در واکنش به این تصمیم، اورنج را به تسلیم شدن در برابر فشار فلسطینیان متهم کرد.
 
سخنان 'استفانی ریشار' رییس اورنج در قاهره درباره تصمیم این شرکت آن برای قطع روابط با شرکت تلفن همراه رژیم صهیونیستی، موجب واکنش خشم آلود شرکت پارتنر و رژیم صهیونیستی شد.
 
پنج سازمان غیردولتی و 2 اتحادیه کارگری و تجاری فرانسه در پایان ماه مه (10 خرداد) از اورنج خواستند که ضمن اعلام آشکار قصد خود برای قطع روابط با شرکت پارتنر، نقض حقوق بشر در فلسطین اشغالی توسط این شرکت صهیونیستی را محکوم کند.
 
درخواست این نهادها بر اساس گزارشی بود حاکی از اینکه فعالیت های تجاری شرکت پارتنر موجب کارآیی اقتصادی شهرک های صهیونیستی ساخته شده در کرانه باختری و دایمی کردن شرایطی می شود که از نظر جامعه بین المللی غیرقانونی است.
 
جامعه جهانی و سازمان های بین المللی بارها شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغال شده فلسطینیان در کرانه باختری و اسکان صهیونیست ها را در آن ها؛ غیرقانونی دانسته اند.
 
ریشار در قاهره تاکید کرد: قصد ما خروج از فلسطین اشغالی است. هر چند که این کار طول می کشد، اما اطمینان داشته باشید که چنین کاری را خواهیم کرد.
 
'میری رجو' وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این تصمیم اورنج از فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه خواست که مدیر اجرایی شرکت مخابراتی اورنج را اخراج کند.
 
به این ترتیت اورنج بزرگترین و معروف ترین شرکت غربی خواهد بود که درخواست جنبش جهانی برای منزوی سازی، خروج سرمایه ها و اعمال تحریم بر رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
 
دولت فرانسه که دارای روابط خوبی با رژیم صهیونیستی است، 13.45 درصد سهام اورنج را در اختیار دارد.
 
فرانس تلکوم، با بیش از 180 هزار کارمند که نیمی از آنها در خارج از فرانسه فعالیت می کنند و حدود 221 میلیون مشترک در جهان، بزرگترین شرکت مخابراتی فرانسه و هفتاد و یکمین شرکت بزرگ دنیا به شمار می رود.
 
دفتر مرکزی این شرکت در پاریس و معتبرترین نشان تجاری آن اورنج است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.