اپلیکیشن

تلفن همراه

June 6, 2015
11:24 شنبه، 16ام خردادماه 1394
کد خبر: 70785

مرورگر لمسی با قابلیت ترجمه لغات انگلیسی/ معرفی اپلیکیشن هیولا

با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، کاربران اندروید می‌توانند به ترجمه فارسی تمام لغات انگلیسی موجود در هر صفحه وب فقط با لمس کردن آن لغت دست یابند؛ این قابلیت در مرورگر لمسی هیولا ممکن شده است.
مرورگر لمسی هیولا قادر است تمام لغات انگلیسی موجود در هر صفحه وب را فقط با لمس کردن آن لغت، برای شما ترجمه کند. این قابلیت برای مطالعه مقالات علمی، اخبار و داستان و تمرین Reading طراحی شده است.
 
این کاربرد، یکی از امکانات بسته آموزشی زبان انگلیسی هیولا است که به کاربران سیستم عامل اندروید یک دیکشنری تصویری حرفه ای را ارائه می دهد.
 
هیولای لغت یک بسته آموزشی شامل چندین نرم افزار مختلف برای آموزش زبان است؛ در این بسته از کتاب های معروف آموزش لغت از جمله دیکشنری تصویری اکسفورد انگلیسی، دیکشنری ویژوال DK ، دیکشنری لانگمن، ۵۰۴ لغت ضروری و ۴۰۰ لغت تافل برای افزایش سرعت یادگیری زبان کمک گرفته شده است.
 
 
دیکشنری هیولا، علاوه بر اینکه می تواند لغت موردنظر را جستجو و معنی فارسی آن را ارائه دهد این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که در هر برنامه ای از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کند.
 
ترجمه هوشمند از دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن است که این امکان را به کاربر می دهد که هر لغتی را که در حافظه موقت – clipboard – کپی شده است ترجمه کند.
 
همچنین با دانلود و نصب فلش کارت های صوتی تصویری هیولا نیز عکس ها و تلفظ ها و روخوانی مثال ها به صورت اتوماتیک به این اپلیکیشن اضافه می شود. 
 
این برنامه کاربردی شامل تمام لغات کتابهای مهم انگلیسی به همراه عکس، تلفظ، مثال، روخوانی و معنی فارسی و انگلیسی به همراه ۲۳ دیکشنری صوتی تصویری لمسی هوشمند و مترجم متن است که با این مترجم کاربر می تواند متون خود را از هر زبانی به زبانی دیگر ترجمه کند.
 
اپلیکیشن هیولا با ۳۴.۷۱ مگابایت حجم دانلود، به صورت رایگان برای کاربران اندروید قابل استفاده است.
 
این اپلیکیشن از https://iranapps.ir/app/ir.vocabmonster.vm قابل دانلود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.