اپراتورها

June 6, 2015
13:55 شنبه، 16ام خردادماه 1394
کد خبر: 70803

معاون اجرایی مسجد جمکران: مخابرات و همراه اول از مردم عذرخواهی کنند

در زمان حضور میلیونی زائران و عاشقان قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران شبکه تلفن همراه در شب و سحرگاه نیمه شعبان در این مسجد قطع و این موضوع باعث مشکلات عدیده ای برای مردم شد.
در زمان حضور میلیونی زائران و عاشقان قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران شبکه تلفن همراه در شب و سحرگاه نیمه شعبان در این مسجد قطع و این موضوع باعث مشکلات عدیده ای برای مردم شد. سال گذشته همزمان با شب نیمه شعبان شبکه تلفن همراه در محدوده مسجد مقدس جمکران دچار اختلال شد و مشکلاتی را همانند امسال برای مردم بوجود آورد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران، احمد حاجی زاده قمی ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که خادمین مسجد مقدس جمکران را در برگزاری جشن ها و میزبانی از خیل عظیم عاشقان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) یاری کردند، گفت: بحمدالله جشن های میلاد حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه)همانند سنوات گذشته با شور و شوق وصوف ناپذیری برگزار شد و توانستیم میزبان خوبی برای هموطنان و زائران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)باشیم.
 
وی حضور زائران حضرت روح الله که برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران در مسجد مقدس جمکران را یکی دیگر از ویژگی جشن های امسال عنوان کرد و افزود: همانطور که پیش بینی می کردیم خیل عظیم عاشقان حضرت روح الله قبل از حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد مقدس جمکران و دیگر ابنیه مذهبی قم گردهم آیند.
 
حاجی زاده قمی با اشاره به پاره ای از مشکلات برای زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان، گفت: از همه زائران و نمازگزارانی که به دلیل قطعی تلفن همراه در شب و صبح نیمه شعبان که باعث بروز مشکلاتی برای آن ها شد عذرخواهی می کنم و رجا واثق دارم که مسئولین مخابرات و همراه اول ابتدا دلایل فنی قطعی تلفن همراه را برای مردم بازگو و در ادامه رسما از مردم عذرخواهی نمایند.
 
شایان ذکر در زمان حضور میلیونی زائران و عاشقان قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران شبکه تلفن همراه در شب و سحرگاه نیمه شعبان در این مسجد قطع و این موضوع باعث مشکلات عدیده ای برای مردم شد.
 
لازم به توضیح است که سال گذشته همزمان با شب نیمه شعبان شبکه تلفن همراه در محدوده مسجد مقدس جمکران دچار اختلال شد و مشکلاتی را همانند امسال برای مردم بوجود آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.