باندپهن

باندپهن ثابت

June 7, 2015
11:42 یکشنبه، 17ام خردادماه 1394
کد خبر: 70842

بالاترین ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به نطنز اختصاص دارد: 101.6%!

رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز گفت: شهرستان نطنز در سال ۱۳۹۳ با ضریب نفوذ ۶. ۱۰۱ درصدی تلفن ثابت رتبه اول استان و کشور را به خود اختصاص داده است.
 
عباس فردوسی در گفتگو با مهر، از راه‌اندازی و واگذاری اینترنت پرسرعت در روستاهای طره، چیمه، مزده، نیه و طار و توسعه اینترنت پرسرعت در شهر طرقرود به میزان ۷۲ پورت خبر داد.
 
وی اظهار داشت: نصب و راه اندازی و واگذاری اینترنت پرسرعت بصورت WiFi در کشه طی سال ۱۳۹۳ صورت پذیرفت و حدود یک هزار پورت اینترنت پرسرعت در مرکز تلفن امام خمینی (ره) نطنز نصب، راه اندازی و واگذاری شد.
 
رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز با بیان اینکه ۱۵۰۰ پورت اینترنت پرسرعت و بیش از ۷۰۰ پورت تلفن ثابت در نطنز و مراکز تابعه دائر شده، افزود: در بخش تلفن ثابت با ارتقاء ضریب نفوذ به ۱۰۱.۶درصد در سال ۹۳ رتبه اول استان و کشور به شهرستان نطنز اختصاص یافته است.
 
وی همچنین از واگذاری ۱۶۰۰ فقره تلفن همراه دائمی و اعتباری خبر داد و اضافه کرد: رفع خرابی و پیگیری مربوط به خرابی‌های BTS موبایل در طول سال ۹۳ انجام شده است.
 
فردوسی تصریح کرد: کابل باغستان پایین و روبروی مخابرات طرقرود زمینی شده و برای ۳۵۰ مشترک سیم‌کشی مجدد صورت گرفته است.
 
وی یادآور شد: کابل هوایی باغستان بالای طرقرود، محله مزرعه خطیر و دشتله نطنز، روستاهای نسران، اسفیدان، هنجن و یحیی‌آباد طرق به میزان ۳۷۰۰متر تعویض و کابل ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰  زوجی ژله ای بر روی تیرهوایی نصب شد.
 
رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز ۲۰۰ متر کابل‌کشی زمینی در حاشیه بلوار مصطفی خمینی (ره)، رفع خرابی پلیس +۱۰ و دفتر خبری نطنز و تقویت آن، تعامل با شهرداری جهت عدم پرداخت خسارت و ترمیم ترانشه آن و نصب DLC در شهرک شهید منتظری و شهرک ولی عصر (عج) نطنز را از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۳ برشمرد.
 
وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۳، اجرای گراند، برق‌رسانی، فیبرنوری و کابل برگشتی به کافو و نصب ترانسمیشن DLC های شهرک شهید منتظری و شهرک ولی عصر (عج) نطنز صورت گرفته است.
 
فردوسی افزود: فیبرنوری دانشگاه پیام نور نطنز بطول ۹۷۵ متر اجرا و سوئیچ کارین نطنز به میزان ۷۰۰پورت و سوئیچ پارستل مرکز چیمه به میزان ۶۴پورت توسعه یافته است.
 
وی از نصب و راه اندازی BTS مسکن مهر نطنز و تقویت پوشش۹۰۰ خانوار این مجموعه، نصب و راه اندازی BTS روستای طاهر آباد (وش) و واگذاری ۶۴ تلفن ثابت خانگی به متقاضیان این روستا و نصب دکل ریپیتر معادن کمجان نطنز، ریپیتر حاشیه اتوبان نطنز و ایستگاه راه آهن نسران خبر داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.