سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 8, 2015
8:35 دوشنبه، 18ام خردادماه 1394
کد خبر: 70878

نسل جدید سینمای خانگی سامسونگ، گجتی برای سلیقه‌های مختلف

هنوز مدت زیادی از حضور ساندبار در بازار نمی‌گذرد که این محصول، جای خود را در خانه بسیاری از ایرانی‌ها باز کرده است. طراحی و تکنولوژی پیشرفته در ساندبار و قابلیت پخش همزمان صدا در دو جهت افقی و عمودی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا صدایی درست مانند صدای طبیعت بشنوید.
 
در چند سال گذشته، بازار سینمای خانگی سامسونگ مانند تلویزیون‌هایش گسترده‌تر شده است. تلویزیون‌ها با طراحی شیک و باریک، مشتری را ترغیب می‌کند که این محصول صوتی زیبا و ظریف را خریداری کند.
 
از این رو، تولید و عرضه نسل جدید سینمای خانگی با نام ساندبار با قابلیت نصب روی دیوار یا قرارگیری روی زمین، موردتوجه قرار گرفته است. ساندبار سامسونگ، این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا کیفیت صدا را بالاتر ببرند، بدون اینکه نیاز به بلندگوهایی باشد که انبوهی از سیم‌ها در اطرافشان دیده شود. تا به امروز حتماً شنیده‌اید و می‌دانید که سامسونگ در سال جاری برای نهمین سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین تلویزیون در جهان را از آن خود کرده است. درنتیجه سامسونگ تلاش می‌کند سینمای خانگی متناسب با کیفیت تلویزیون‌هایش به بازار ارائه کند. ساندبار با طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود تاکنون نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اگر در خرید سینمای خانگی نسبت به کیفیت و شفافیت صدا، نداشتن نویز در صدای خروجی و فاکتورهای مهمی از این دست، اهمیت می‌دهید و روی کیفیت صدا حساس و سختگیر هستید، می‌توانید ساندبار را انتخاب کنید. صدای بیس و چند کاناله باعث می‌شود تا از تماشای تلویزیون و شنیدن صدایی با حداکثر جزییات، لذت ببرید.
 
امکانی که این سینمای خانگی برایتان فراهم می‌آورد، شما را به واقعیت صدا نزدیک‌تر می‌کند. علاوه بر قدرت انحصاری ساندبار در پخش صدا نباید از طراحی زیبای این گجت غافل شد. طراحی موزون و باریک این محصول، برای هر فضایی متناسب است و به همراه ساب‌ووفر صدایی واضح و قدرتمند را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات مهم این سینمای خانگی می‌توان به قابلیت پخش صدای تلویزیون به صورت وای فای و از طریق بلوتوث، اشاره کرد. ساندبار سامسونگ امکان اتصال بی‌سیم به تلویزیون را نیز داشته و می‌توانید از طریق تلفن همراه هوشمند خود آن را خاموش یا روشن و همچنین موسیقی موردعلاقه خود را از طریق آن پخش کنید. باید گفت با ساندبار شنیدن موسیقی‌های متنوع موجود بر دستگاه‌های مختلف با تکنولوژی Bluetooth و Hi-Fi Codec آسان شده است.
 
در ساندبار صدای فراگیر (Surround) که یکی از بارزترین ویژگی‌های سینمای خانگی است، توسط الگوریتم‌های تخصصی توزیع صدا و به‌صورت نرم‌افزاری تولید می‌شود. از این روست که ساندبار نسل جدید سینمای خانگی نامیده شده است. چراکه علاوه بر ویژگی‌های اصلی سینمای خانگی، تکنولوژی‌های به‌روزی چون پخش صدا به‌صورت بی‌سیم و در یک محصول جمع و جور برای شما فراهم آمده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.