تبلت

تلفن همراه

June 8, 2015
19:50 دوشنبه، 18ام خردادماه 1394
کد خبر: 70903

با تبلت جدید سامسونگ آشنا شوید

همین هفته‌ی پیش بود که آژانس TENAA مستقر در کشور چین به تبلت جدید سامسونگ با نام Galaxy Tab S2 8.0 دست پیدا کرد. خبری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و باعث شد همه از برنامه‌ی این شرکت کره‌ای برای ساخت تبلت جدیدش با خبر شوند.
 
                                
 
این خبر در حالی منتشر شده که گویا سامسونگ تبلت دیگری را هم با نام Galaxy Tab S2 9.7 در دست ساخت دارد. این دو محصول از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به‌هم دارند. هم‌چنین هر دوی آن‌ها خیلی باریک طراحی شده‌اند و ضخامت‌شان 5.5 میلیمتر است. هم‌چنین بر اساس اطلاعات منتشر شده هر دو تبلت بالا رده هستند و قرار است جایگزین‌هایی‌ برای Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 باشند.
 
                                
 
اما به‌تازگی تصاویری از Galaxy Tab S2 8.0 در یک سایت فرانسوی ‌دیده شده است. براساس تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد این تبت یک صفحه‌ی ‌نمایش  Super AMOLED با وضوح تصویر 2048×1536 ‌و تراکم پیکسلی 320ppi داشته باشد. برای این تبلت یک پردازنده‌ی 64بیتی اگزینوس 7420 ‌هم در نظر گرفته شده است که هشت‌ هسته دارد و در گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge از آن استفاده شده است. این پردازنده 2.1 گیگاهرتز سرعت دارد و چیپ گرافیکی Mali-T760 را هم در کنارش می‌بیند.
 
                                
از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. این تبلت از کارت‌های حافظه‌ی تا 128 گیگابایتی هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این دو تبلت 8 مگاپیکسلی است و برای آن‌ها یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی سلفی هم درنظر گرفته شده است. اندروید 5 هم به‌صورت پیش فرض روی این تبلت‌ها نصب شده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.