تلفن همراه

گوشی

June 15, 2015
9:47 دوشنبه، 25ام خردادماه 1394
کد خبر: 71075

احتمال خرید HTC توسط Asus

شرکت تایوانی Asustek که سازنده کامپیوترهای شخصی است، روز جمعه گذشته احتمال خرید شرکت تایوان و تولیدکننده موبایل HTC را رد نکرد.
 
«جانی شی» رئیس هیات مدیره شرکت Asustek که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی و موبایل‌های هوشمند در جهان است، روز جمعه و در مجمع سالانه این شرکت در پاسخ به سوالاتی درباره شایعات مربوط به خرید HTC توسط این شرکت اعلام کرد که وقوع این احتمال را رد نمی‌کند.
 
«دیوید چانگ» مدیر ارشد مالی شرکت Asustek در این مورد به رویترز گفت: «رئیس شرکت ما قبلا درباره این موضوع در داخل شرکت صحبت کرده بود. با این حال شانس وقوع چنین خریدی هنوز چندان زیاد نیست، چون Asustek شرکتی است که وابستگی زیادی به رشد سازمانی و بنیانی دارد.»
 
این در حالی است که روز دوشنبه هفته گذشته قیمت سهام شرکت HTC تا 20 درصد کاهش پیدا کرد. این اتفاق درست بعد از اینکه این شرکت پیش‌بینی خود را از میزان فروش و سهم بازارش در فصل دوم سال جاری میلادی کاهش داد، رخ داد. این موضوع در کنار عملکرد ضعیف شرکت HTC در ماه‌های اخیر، احتمال خریده شدن این شرکت توسط Asustek یا حتی شرکت‌های دیگر را تقویت کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.