تلفن همراه

گوشی

June 18, 2015
11:07 پنجشنبه، 28ام خردادماه 1394
کد خبر: 71175

ZenFone2 جدید امروز در تایوان عرضه می‌شود

ایسوس می‌خواهد در گوشی هوشمند ZenFone2 خود تغییراتی اعمال کند. گوشی جدید، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 4 گیگابایت رم دارد.
 
گوشی جدید ایسوس، «زن‌فون2» (ZenFone2) صد و بیست و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد؛ یعنی دو برابر میزانی که تا الآن در این گوشی وجود داشته است. این گوشی از امروز با قیمت 387 دلار در تایوان عرضه می‌شود.
 
ایسوس بیش از 100 هزار دستگاه از این مدل را در تایوان به فروش رسانده است. با وجود حافظه داخلی 128 گیگابایتی، فروش این مدل از این هم بیشتر خواهدشد؛ مخصوصا که قیمت 387 دلاری آن هم بسیار مناسب است.
گوشی هوشمند زن‌فون2 صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 دارد. این گوشی از یک پردازنده‌ی 64 بیتی Intel Atom Z3580 SoC چهار هسته‌ای بهره می‌برد که با فرکانس 2.3 گیگاهرتز کار می‌کند. پردازش‌گر گرافیک (GPU) این گوشی هم از نوع PowerVR G6430 است. دوربین پشت و جلوی آن به ترتیب رزولوشنی برابر با 13 و 5 مگاپیکسل دارند. باتری آن هم ظرفیتی برابر با 3000 میلی‌آمپر ساعت دارد. این گوشی دو سیم‌کارته است و اندروید 5 لالی‌پاپ هم به طور پیش‌فرض بر رویش نصب است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.