تبلت

تلفن همراه

June 18, 2015
11:29 پنجشنبه، 28ام خردادماه 1394
کد خبر: 71178

احتمال معرفی پیش از موعد گلکسی نوت 5 وجود دارد

گلکسی نوت 5 جدیدترین نسخه از سری محبوب نوت سامسونگ خواهد بود که طی ماه‌های آینده معرفی می‌شود، ولی هنوز هم در مورد تاریخ دقیق معرفی این فبلت اختلاف نظرهایی وجود دارد. به تازگی اخباری منتشر شده که برخلاف ادعاهای مدیر عامل سامسونگ، معرفی پیش از موعد گلکسی نوت 5 را تایید می‌کند.
 
ماه پیش شایعاتی در محافل خبری منتشر شد که حاکی از معرفی پیش از موعد انتظار گلکسی نوت 5  توسط سامسونگ بود، اما بلافاصله جی کی شین- مدیر بخش موبایل سامسونگ این شایعات را بی‌اساس خواند. به تازگی اخباری منتشر شده که به نظر می‌رسد هنوز هم گلکسی نوت 5 زودتر از نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد.
 
نمایشگاه IFA معمولا هفته اول سپتامبر (نیمه شهریور) برگزار می‌شود و گوشی‌های سری نوت سامسونگ در این رویداد معرفی می‌شوند. پیش از این شایع شده بود که گلکسی نوت 5 قرار است در ماه جولای (مرداد ماه) معرفی شود ولی حالا گزارش‌های جدید خبر از معرفی این گوشی هوشمند در ماه آگوست (اوایل شهریور) می‌دهند. 
 
طبق اعلام منابع تایوانی، گلکسی نوت 5 اوایل شهریور معرفی خواهد شد و به گفته‌ی منابع آگاه، علت تصمیم سامسونگ برای معرفی پیش از موعد پرچمدار جدیدش، همزمان نشدن معرفی گلکسی نوت 5 با آیفون 6 اس است. با توجه به این که سال گذشته آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بسیار موفق بودند به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم درستی گرفته است. 
 
برخی معتقدند، اگرچه پیش از این جی‌ کی‌ شین معرفی پیش از موعد گلکسی نوت 5 را رد کرده، ولی بسیاری معتقدند هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی می‌افتد و شاید نسل بعدی سری گلکسی نوت زودتر از انتظار رونمایی شود. به نظر شما سامسونگ گلکسی نوت 5 را زودتر از موعد معرفی می‌کند یا مواجهه رو در رو با آیفون‌های جدید را می‌پذیرد؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.